Skupna prodaja se jim je v tem obdobju povečala za 4,2 %, na 3,9 milijarde funtov, z močno rastjo v sektorju majhnih trgovin, so sporočili iz skupine.
Veriga je v četrtletju odprla 42 novih franšiznih trgovin, s čimer se je skupno število trgovin Morrisons Daily povzpelo na več kot 1700.
Poročajo tudi o uspešnem testiranju pobud za nove trgovine, vključno z bolj osredotočeno ponudbo, izboljšavami Market Streeta in novo ponudbo World Foodsa.
Osnovni EBITDA v prvem polletju se jim je povečal za 7,2 % na 344 milijonov GBP.
Trgovec je prav tako presegel svoj prvotni cilj prihranka pri stroških v višini 700 milijonov funtov, s čimer so zadani cilj povečali na milijardo funtov do konca poslovnega leta 2026.
"Z veseljem poročam, da smo si v Morrisonsu močno opomogli od motnje, ki jo je povzročil kibernetski napad novembra 2024, z rastjo prodaje v višini 3,9 % v drugem četrtletju. Kljub zahtevnemu makroekonomskemu okolju v katerem inflacija vpliva na šibko razpoloženje potrošnikov, vrednost ostaja v središču naših strank. V prvi polovici leta smo trdo delali, da bi strankam pomagali pri soočanju s temi izzivi, s strogim poudarkom na cenah, promocijah in pomembnih nagradah za zvestobo. Rad bi se zahvalil vsem cenjenim kolegom za trdo delo in predanost, medtem ko nadaljujemo z izvajanjem načrtov za rast in izboljšanje poslovanja," je dejal Rami Baitiéh, glavni izvršni direktor Morrisonsa.
"Za drugo četrtletje smo dosegli stabilne rezultate, ki odražajo napredek v celotnem poslovanju. Prodaja LFL se je v tem obdobju okrepila, kar je deseto zaporedno četrtletje rasti na primerljivi osnovi, pozitivni prispevki iz vseh delov poslovanja pa so podprli rast osnovnega EBITDA in močnega denarnega toka. Poleg tega uspešno zagotavljamo dodatne prihranke za nadaljnje blaženje pritiskov rasti stroškov," je dodal Jo Goff, glavni finančni direktor Morrisonsa.
Vir: InStore
Foto: Morrisons