Trgovec št.1 v Franciji je namreč sprožil niz nefinančnih sporazumov s svojimi dobavitelji za izboljšanje trajnosti s podpisom prvega skupaj razvitega trajnostnega poslovnega načrta (SLBP) s podjetjem Coca-Cola za zmanjšanje odpadne embalaže in izpustov ogljikovega dioksida, poroča Industry Intelligence.
Kot pojasnjuje iz podjetja, ti sporazumi dopolnjujejo obstoječe komercialne pogodbe in podpirajo prizadevanja na področju trajnosti, v tem primeru sprva s polnilnicami Coca-Cola Europacific Partners (CCEP), Coca-Cola HBC in Coca-Cola FEMSA v Franciji, Romuniji in Braziliji, kasneje pa bodo sodelovanje razširili na druge evropske in latinskoameriške države.
S to pobudo želi francoska veriga svoje dobavitelje vključiti v svojo strategijo »prehoda na trajnostno prehrano za vse«, ki temelji na načelu trajnosti, skupnih ciljih in se meri s kazalniki, ki vplivajo na dejavnike, kot so: zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida z učinkovitejšim transportom, povečanje dostopnosti povratne steklene embalaže in potrošniški programi za spodbujanje zbiranja embalaže ter razvoj kanalov recikliranja.
Zlasti prvi sporazum, podpisan s CCEP v Franciji, vključuje skupno ambicijo ponuditi izdelke v vračljivi embalaži v več kot 4000 trgovinah in ponovno uporabiti 1,5 milijona steklenic do leta 2030.
Carrefour želi ta model dogovora razširiti na vsa komercialna razmerja, s ciljem podpisati 200 tovrstnih pogodb do leta 2030, kar pomeni tudi vključitev nefinančnih zahtev v merila za izbiro dobaviteljev in izdelkov lastnih blagovnih znamk.
Od dobaviteljev zahtevajo, da se glede na kategorijo izdelkov zavežejo vsaj trem medsebojno opredeljenim ciljem, kot so: dekarbonizacija prometa, odprava plastike, razvoj rastlinskih živilskih izdelkov in uporaba trajnostnih kmetijskih praks.
Vir: InStore
Foto: Coca-Cola HBC