Po projektu "Naj prodajalec", odslej v Lidlu še "Naj skladiščnik"

Slovenija

19.06.2025

V okviru projekta: "Naj prodajalec v Lidlu", vsako leto podelijo nagrade naj sodelavcem v prodaji, od letos pa v okviru projekta: "Naj skladiščnik", nagrajujejo tudi naj sodelavce v skladišču.

Naziv prejmejo Lidlovke in Lidlovci, ki s svojim trudom in zavzetostjo izstopajo pri svojem vsakodnevnem delu. 
 
Najboljše zaposlene tako v prodaji kot v skladišču izberejo njihovi sodelavci in sicer vsake tri mesece glasujejo za tiste sodelavce, ki jih prepoznajo kot najbolj prizadevne pri svojem delu.

Pri izboru imajo ključno vlogo še pripravljenost na sodelovanje in ekipni duh, v trgovini pa tudi prijaznost in profesionalen odnos do kupcev. 
 
Zmagovalci obeh tekmovanj vsako četrtletje prejmejo simbolično darilo in finančno nagrado, naj skladiščniki in naj prodajalci leta pa so še dodatno finančno nagrajeni. 
 
S takšnimi projekti si prizadevajo ustvarjati pozitivno delovno okolje, kjer se vsak zaposleni počuti videnega in cenjenega, hkrati pa spodbujamo sodelovanje med sodelavci in različnimi področji.

Na dogodku Super Znamka so tudi Lidlovci razkrili svoje "skrito orožje" – dobre prakse na področju znamčenja delodajalca. Rdeča nit letošnjega srečanja je bilo vprašanje, kako pomembno vlogo imajo zaposleni pri oblikovanju in utrjevanju identitete blagovne znamke. Strokovnjaki za kadre so razpravljali o privabljanju talentov, ki odražajo kulturo podjetja, zagotavljanju, da zaposleni resnično živijo vrednote znamke in ohranjanju avtentičnosti znamke delodajalca.  Med govorci je bila tudi Nika Grašič (na fotografiji), ki pri Lidlu Slovenija skrbi za upravljanje znamke delodajalca. V svojem predavanju je poudarila, da v Lidlu znamka delodajalca ni le strateški konstrukt, ampak da živi med ljudmi, v komunikaciji, odnosih, kulturi in vsakdanjem delu. Prizadevanja na tem področju potrjuje tudi priznanje Best Employer Brand Awards Adria, ki so ga letos prejeli že tretjič. 


 
Vir/Foto: Lidl Linkedin