Milena Vušak je s Krašem povezana od leta 2020, ko je prevzela vlogo svetovalke uprave, s poudarkom na marketingu in prodaji. V tem obdobju je bila osredotočena na krepitev položaja Kraševih blagovnih znamk na domačem in tujih trgih, razvoj novih kanalov in optimizacijo obstoječih prodajnih zmogljivosti.
Vušakova je bila pred prihodom v Kraš deset let v Mondelezu, kjer je bila direktorica prodaje za Hrvaško in Slovenijo.
Svojo poklicno pot je začela v slaščičarski industriji Mars, kjer je opravljala vodstveno funkcijo. V več kot 20 letih dela na vodilnih položajih je bila odgovorna za uvedbo in razvoj številnih svetovno znanih blagovnih znamk, kot so: Milka, Oreo, TUC, Elvita, Snickers in Twix.
Diplomirala je na Ekonomski fakulteti univerze v Zagrebu in se dodatno izpopolnjevala v izobraževalnih programih multinacionalnih podjetij.
Skupina Kraš je v prvem četrtletju 2025 dosegla konsolidirane skupne prihodke v višini 43,6 milijona evrov, kar predstavlja rahel, 0,8-odstotni padec glede na enako obdobje prejšnjega leta. Konsolidirani odhodki so znašali 43,5 milijona evrov in so se povečali za 3 odstotke.
Obseg prodaje konditorskih izdelkov je dosegel 7.751 ton, čisti dobiček pa je znašal 92 tisoč evrov, kar je bistveno manj od lanskih 1,5 milijona evrov.
Vir/Foto: Kraš