Portugalska: Jerónimo Martins s 3,8-odstotno rastjo prodaje v prvem četrtletju

POSLOVANJE

Svetovne

13.05.2025

Prodaja skupine Jerónimo Martins se je v prvem četrtletju 2025 povečala za 3,8 % (+1,9 % ob stalnih menjalnih tečajih), kljub negativnemu vplivu koledarja, torej kljub temu, da je velika noč letos vstopila v drugo četrtletje.

EBITDA se jim je povečal za 3,8 % (+1,2 % ob stalnih tečajih), EBITDA marža pa je ostala na ravni prejšnjega leta in sicer pri 6,3 %.

Čisti dobiček je znašal 127 milijonov evrov, kar je 31,4 % več kot v prvem četrtletju 2024.

Na Poljskem je Biedronka v letu, ko praznuje 30. obletnico, ohranila močno komercialno dinamiko. Posledično se je prodaja povečala za 3,4 % in dosegla 5,9 milijarde evrov (+0,3 % v lokalni valuti).

Skupina je v prvem četrtletju odprla tudi prve štiri trgovine Biedronka na Slovaškem ter distribucijski center z namenom podpiranja rasti trgovske mreže v tej državi.

Na Portugalskem je Pingo Doce nadaljeval z intenzivnimi promocijskimi aktivnostmi in povečal prodajo za 2,8 %, na 1,2 milijarde evrov, medtem ko je v Kolumbiji veriga Ara zabeležila 13-odstotno rast prodaje v lokalni valuti, s 3-odstotno rastjo LFL in dosegla 775 milijonov evrov, kar je 9,1 % več v primerjavi s prvim četrtletjem 2024.

"Gospodarsko okolje, v katerem delujemo v letu 2025, ostaja obremenjeno z geopolitičnimi tveganji in družbeno-ekonomsko dinamiko. Potrošniki so zaradi povečane negotovosti previdni in je težko predvideti njihovo prihodnje vedenje. Pri tem so vsa naša podjetja disciplinirano obvladovala pritiske na marže, ki so posledica nizke inflacije v potrošniški košarici, ob hkratnem povečevanju stroškov dela zaradi dviga minimalnih plač. Čeprav ostajajo tržni trendi v prvem četrtletju nejasni, so rezultati skupine solidni in potrjujejo vrednost naših ponudb in strategijo krepitve poslovnih modelov v preteklih letih. S skrbnim spremljanjem trendov v povpraševanju potrošnikov in vedenju konkurentov ostajamo osredotočeni na trajnostno rast, ohranjanje baze strank, izvajanje ambicioznega načrta širitve in reševanje okoljskih in družbenih izzivov s katerimi se soočamo v posebej nestanovitnem okolju," je dejal Pedros Soares dos Santos, predsednik in izvršni direktor podjetja Jerónimo Martins.

Vir: InStore
Foto: Jerónimo Martins