Netto Marken-Discount je obdržal svoj tržni položaj s prodajo v višini 17,6 milijarde evrov (2,7-odstotna rast).
Skupni promet skupine je bil 75,3 milijarde evrov, kar je 4,6 milijarde evrov več kot leto prej, višji kot kadarkoli v njeni 118-letni zgodovini.
Leta 2024 je skupina razširila svojo trgovinsko mrežo z 238 novimi trgovinami, s čimer se je število trgovin povzpelo na 10.859, vključno s 4.399 trgovinami Netto Marken. Če odštejemo zaprtja, se je celotna prodajna površina skupine leta 2024 povečala na 12,3 milijona kvadratnih metrov.
EBIT se jim je v tem obdobju povečal za 13,9 odstotka, na 616 milijonov evrov.
"V času gospodarske stagnacije nam je v težkem tržnem okolju uspelo več kot vzdržati in ponovno utrditi vodilni položaj v nemški maloprodaji. To nam je uspelo predvsem zaradi ustvarjalnosti in podjetniške strasti naših neodvisnih trgovcev. V trgovinah vsak dan s ponudbo izdelkov in storitev navdušimo 13 milijonov kupcev po vsej državi. Lani smo v infrastrukturo, digitalizacijo in trajnost, torej v Nemčijo kot poslovno lokacijo, vložili rekordnih 2,9 milijarde evrov. V zadnjih desetih letih je tovrstni skupni znesek dosegel okoli 20 milijard evrov. Na tej poti bomo nadaljevali," je dejal Markus Mosa, direktor Edeke.
| Skupina Edeka je od leta 2017 največja nemška korporacija supermarketov s tržnim deležem 25,3 %. Ustanovljena je bila leta 1907, trenutno pa jo sestavlja več zadrug neodvisnih supermarketov, ki vse delujejo pod krovno organizacijo Edeka Zentrale AG & Co KG s sedežem v Hamburgu. Ime EDEKA izhaja iz nemške besede "Einkaufsgenossenschaft der Kolonialwarenhändler" – nakupna zadruga trgovcev s kolonialnim blagom... |
Vir: InStore
Foto: Edeka

