IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Sporazum ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |   ||
   

Slovenija: Zveza potrošnikov opozarja na spregledane kalorije v alkoholnih pijačah

22.12.2018
Decembra se ljudje pogosteje družijo ob bogati hrana, večkrat pospremljeni z alkoholnimi pijačami. Zaobljube, ki jih po novem letu hitro pozabijo, pa le olajšajo vest zaradi pregreh.  
 
Zveza potrošnikov Slovenije opozarja, da se večina ne zaveda nehranljivosti in kaloričnosti alkohola, saj sestava in kalorična vrednost tovrstnih pijač ni navedena.

Alkohol kot zelo visoko energijsko živilo povzroča nabiranje maščobnih oblog na telesu, bolj kalorična od alkohola je le še maščoba, opozarjajo.

V zvezi potrošnikov se zato zavzemajo za zakonodajno obvezno označevanje sestavin, energijske in hranilne vrednosti tudi za alkoholne pijače, saj ima potrošnik le tako omogočeno informirano izbiro.
 
Boljše razpoloženje potrošnikov 

Decembra je boljše po opaznem poslabšanju sredi leta in izboljšalo se je tretji mesec zapored. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je decembra na mesečni ravni povečala za dve odstotni točki, od dolgoletnega povprečja je bila višja za 16 odstotnih točk, so sporočili s statičnega urada.

Razpoloženje potrošnikov pa je bilo decembra v letni primerjavi slabše. Kazalnik se je znižal za pet odstotnih točk in bil ob tem enak povprečju minulega leta.


Nazaj
 


 
 
 
back to top