IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |   ||
   

Slovenija: Zveza potrošnikov opozarja na spregledane kalorije v alkoholnih pijačah

22.12.2018
Decembra se ljudje pogosteje družijo ob bogati hrana, večkrat pospremljeni z alkoholnimi pijačami. Zaobljube, ki jih po novem letu hitro pozabijo, pa le olajšajo vest zaradi pregreh.  
 
Zveza potrošnikov Slovenije opozarja, da se večina ne zaveda nehranljivosti in kaloričnosti alkohola, saj sestava in kalorična vrednost tovrstnih pijač ni navedena.

Alkohol kot zelo visoko energijsko živilo povzroča nabiranje maščobnih oblog na telesu, bolj kalorična od alkohola je le še maščoba, opozarjajo.

V zvezi potrošnikov se zato zavzemajo za zakonodajno obvezno označevanje sestavin, energijske in hranilne vrednosti tudi za alkoholne pijače, saj ima potrošnik le tako omogočeno informirano izbiro.
 
Boljše razpoloženje potrošnikov 

Decembra je boljše po opaznem poslabšanju sredi leta in izboljšalo se je tretji mesec zapored. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je decembra na mesečni ravni povečala za dve odstotni točki, od dolgoletnega povprečja je bila višja za 16 odstotnih točk, so sporočili s statičnega urada.

Razpoloženje potrošnikov pa je bilo decembra v letni primerjavi slabše. Kazalnik se je znižal za pet odstotnih točk in bil ob tem enak povprečju minulega leta.


Nazaj
 


 
 
 
back to top