IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Slovenija: Že decembra na trgu nova voda - "Cana Royal Water"

24.10.2018
V Serdici na Goričkem bodo pod blagovno znamko Cana kmalu na trg poslali svojo vodo. Investicija prve polnilnice mineralne vode na Goričkem je znašala 300.000 evrov, poroča Delo.
 
O ideji 32-letnega Nika Huberja iz Murske Sobote, ki skupaj s solastniki podjetja namerava na trg poslati prvo goričko mineralno vodo, v projekt pa da so vložili že več kot 300.000 evrov, smo že poročali, sedaj pa ta postaja stvarnost.
 
"Polnilna linija italijanskega proizvajalca je že v delujočem stanju, po pridobitvi uporabnega dovoljenja bodo v celoti zagnali proizvodnjo in začeli s prodajo vode Cana Royal Water, ki je tako ime dobila zaradi dejstva, da je v njej veliko kalcija in malo natrija. V podjetju upajo, da se bo to zgodilo že decembra," so zapisali pred časom v Večeru. 
 
Obnavljajo propadajočo staro osnovno šolo, v kateri bo potekala proizvodnja.
 
Podobo embalaže oziroma logotip, pod katerim se bo predstavljala Cana, je dizajnirala oblikovalka Nina Malovrh, medtem ko steklenice kupujejo tipske na trgu. Kmalu po zagonu proizvodnje bodo začeli vodo ponujati tudi v plastični embalaži.
 
"Zaradi tega, ker se v Sloveniji večina pijače proda v plastični embalaži, tako enostavno moramo biti prisotni tudi v tem segmentu,”je za Večer dejal Huber. Zaenkrat bodo v družbi zaposlili eno osebo, z ostalimi bodo pogodbeno sodelovali. 
 
40.000 litrov steklenic na mesec

Sredstva so zbrali lokalni investitorji, stavijo na butično proizvodnjo, ne na količino in če bo odziv doma dober, gredo v izvoz. "Radenske ne vidimo kot konkurenco, mi se bomo predstavili kot butična znamka," je ta Delo povedal pravi Niko Huber, ki se je odločil, da ljudem ponudi novo, drugačno mineralno vodo. Polnilna linija je že v delujočem stanju, trenutno so v fazi pridobivanja uporabnega dovoljenja, prav tako pa so v fazi prenove stare osnovne šole v Rogašovcih, kjer bo vzpostavljena proizvodnja, s katero naj bi napolnili približno 40.000 litrov steklenic na mesec.




Nazaj
 


 
 
 
back to top