IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Slovenija: Že decembra na trgu nova voda - "Cana Royal Water"

11.10.2018
V Serdici na Goričkem bodo pod blagovno znamko Cana kmalu na trg poslali svojo vodo. 
 
Mariborski Večer danes ponovno poroča o ideji 32-letnega Nika Huberja iz Murske Sobote, ki skupaj s solastniki podjetja namerava na trg poslati prvo goričko mineralno vodo, v projekt pa da so vložili že več kot 300.000 evrov. 
 
"Polnilna linija italijanskega proizvajalca je že v delujočem stanju, po pridobitvi uporabnega dovoljenja bodo v celoti zagnali proizvodnjo in začeli s prodajo vode Cana Royal Water, ki je tako ime dobila zaradi dejstva, da je v njej veliko kalcija in malo natrija. V podjetju upajo, da se bo to zgodilo že decembra," pišejo v Večeru. 
 
Obnavljajo propadajočo staro osnovno šolo, v kateri bo potekala proizvodnja.
 
Podobo embalaže oziroma logotip, pod katerim se bo predstavljala Cana, je dizajnirala oblikovalka Nina Malovrh, medtem ko steklenice kupujejo tipske na trgu. Kmalu po zagonu proizvodnje bodo začeli vodo ponujati tudi v plastični embalaži.
 
"Zaradi tega, ker se v Sloveniji večina pijače proda v plastični embalaži, tako enostavno moramo biti prisotni tudi v tem segmentu,”je za Večer dejal Huber. Zaenkrat bodo v družbi zaposlili eno osebo, z ostalimi bodo pogodbeno sodelovali. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top