IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.03.2021 || Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  Lidl na Slovenčevi ulici čaka jutrišnjo otvoritev  |  InStore BiH jutri organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |  V Zagorju pripravljajo posode za odpadno jedilno olje  |  V Ajdovščini bodo prenovili mestno tržnico  |  ZANIMIVOST: Tudi v Angliji gojijo beluše  |  Lidl odpira veliko distribucijsko središče v Lapovu  |  Migros uvedel lastno blagovno znamko veganske hrane  |  Žabka odprla trgovino št. 7000 na Poljskem  |  Počivalšek na virtualnem zasedanju ministrov EU za trgovino  |  Meje ostajajo zaprte še vsaj do sredine junija  |  Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |   ||
   

Slovenija: Zaupanje potrošnikov na letni ravni slabše

23.02.2021
Glede na februar 2020 je bil kazalnik zaupanja potrošnikov v februarju 2021 za 8 odstotnih točk nižji, od povprečja preteklega leta pa je bil višji, in sicer za 5 odstotnih točk.Zaupanje potrošnikov boljše kot v prejšnjem mesecu. 
 
Glede na februar 2020 je bil kazalnik zaupanja potrošnikov v februarju 2021 za 8 odstotnih točk nižji, od povprečja preteklega leta pa je bil višji, in sicer za 5 odstotnih točk. Na letni ravni so se vse štiri komponente, ki sestavljajo kazalnik zaupanja potrošnikov, poslabšale: trenutno finančno stanje v gospodinjstvu za 10 odstotnih točk, pričakovanje o večjih nakupih za 8 odstotnih točk, pričakovanje glede gospodarskih razmer v državi za 7 odstotnih točk, in pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu za 6 odstotnih točk.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov se je v februarju 2021 glede na januar 2021 izboljšal za 8 odstotnih točk.
 
K zvišanju mnenja potrošnikov na mesečni ravni so pripomogle vse štiri komponente tega kazalnika: pričakovanje glede gospodarskih razmer v državi se je zvišalo za 17 odstotnih točk, pričakovanje glede večjih nakupov za 6 odstotnih točk, pričakovanje potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu za 5 odstotnih točk in trenutno finančno stanje v gospodinjstvu za 4 odstotne točke.

Da se razpoloženje med potrošniki v Sloveniji izboljšuje, nakazuje tudi to, da sta se v februarju 2021 znižala le kazalnika glede gibanja cen, kazalnik primernost trenutka za varčevanje je ostal enak, vsi drugi pa so se zvišali. Najbolj se je izboljšalo pričakovanje glede števila brezposelnih, in sicer za 18 odstotnih točk. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top