IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Srbija: Zaključen največji dogodek za hotelirje v organizaciji revije InHotel! (VIDEO)

22.03.2018

Na konferenci, ki jo je danes v hotelu Hyatt v Beogradu organizirala revija InHotel, je bilo več kot 200 hotelskih profesionalcev. Ključne teme konference so bile: prodaja, inspiracija, raziskovanja, trendi, digitalizacija. 



 
Prvi Hotel Summit Beograd je predstavljal osrednji kraj, na katerem se je zbrala hotelska srenja iz Srbije z gosti od vsepovsod. Cilj konference je bil obravnavati najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v "hospitality" industriji doma, v regiji in po celem svetu. 
 
Udeleženci so lahko izvedeli, kateri so tisti izzivi, ki pričakujejo področje hotelske industrije v prihodnosti, spoznali so lahko analize in napovedi o stanju na trgu in o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na celotno industrijo. Med drugim so lahko udeleženci konference od cenjenih govornikov izvedeli za načine, s katerimi bodo lahko svojim gostom omogočili še bolj nepozabno doživetje in izkušnjo, kako iz določene destinacije narediti prepoznavno blagovno znamko in tako zadržati goste. 
 
Šestnajst govornikov in panelistov je s predstavljanjem najboljših poslovnih praks ponudilo svoje tržne izkušnje in podalo konstruktivne predloge za nadaljnje uspešnejše poslovanje vseh udeležencev, ki so lahko s tem pridobili znanje za dolgoročno korist.
 
Primere dobre poslovne prakse in trendov v hotelski industriji so z njimi delili vodilni ljudje hotelskih verig, skupin, agencij za raziskovanje trga, institucij. 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top