IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odprl danes v Ilirski Bistrici  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola slabih 30 milijonov EUR namenila za proizvodnji obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Kaj so kupci v letu 2018 največ iskali?  |  Trgovci proti predlogu EU o (ne)pošteni trgovinski praksi  |   ||
   

Srbija: Zaključen največji dogodek za hotelirje v organizaciji revije InHotel! (VIDEO)

22.03.2018

Na konferenci, ki jo je danes v hotelu Hyatt v Beogradu organizirala revija InHotel, je bilo več kot 200 hotelskih profesionalcev. Ključne teme konference so bile: prodaja, inspiracija, raziskovanja, trendi, digitalizacija. 



 
Prvi Hotel Summit Beograd je predstavljal osrednji kraj, na katerem se je zbrala hotelska srenja iz Srbije z gosti od vsepovsod. Cilj konference je bil obravnavati najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v "hospitality" industriji doma, v regiji in po celem svetu. 
 
Udeleženci so lahko izvedeli, kateri so tisti izzivi, ki pričakujejo področje hotelske industrije v prihodnosti, spoznali so lahko analize in napovedi o stanju na trgu in o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na celotno industrijo. Med drugim so lahko udeleženci konference od cenjenih govornikov izvedeli za načine, s katerimi bodo lahko svojim gostom omogočili še bolj nepozabno doživetje in izkušnjo, kako iz določene destinacije narediti prepoznavno blagovno znamko in tako zadržati goste. 
 
Šestnajst govornikov in panelistov je s predstavljanjem najboljših poslovnih praks ponudilo svoje tržne izkušnje in podalo konstruktivne predloge za nadaljnje uspešnejše poslovanje vseh udeležencev, ki so lahko s tem pridobili znanje za dolgoročno korist.
 
Primere dobre poslovne prakse in trendov v hotelski industriji so z njimi delili vodilni ljudje hotelskih verig, skupin, agencij za raziskovanje trga, institucij. 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top