IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Srbija: Zaključen največji dogodek za hotelirje v organizaciji revije InHotel! (VIDEO)

22.03.2018

Na konferenci, ki jo je danes v hotelu Hyatt v Beogradu organizirala revija InHotel, je bilo več kot 200 hotelskih profesionalcev. Ključne teme konference so bile: prodaja, inspiracija, raziskovanja, trendi, digitalizacija. 



 
Prvi Hotel Summit Beograd je predstavljal osrednji kraj, na katerem se je zbrala hotelska srenja iz Srbije z gosti od vsepovsod. Cilj konference je bil obravnavati najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v "hospitality" industriji doma, v regiji in po celem svetu. 
 
Udeleženci so lahko izvedeli, kateri so tisti izzivi, ki pričakujejo področje hotelske industrije v prihodnosti, spoznali so lahko analize in napovedi o stanju na trgu in o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na celotno industrijo. Med drugim so lahko udeleženci konference od cenjenih govornikov izvedeli za načine, s katerimi bodo lahko svojim gostom omogočili še bolj nepozabno doživetje in izkušnjo, kako iz določene destinacije narediti prepoznavno blagovno znamko in tako zadržati goste. 
 
Šestnajst govornikov in panelistov je s predstavljanjem najboljših poslovnih praks ponudilo svoje tržne izkušnje in podalo konstruktivne predloge za nadaljnje uspešnejše poslovanje vseh udeležencev, ki so lahko s tem pridobili znanje za dolgoročno korist.
 
Primere dobre poslovne prakse in trendov v hotelski industriji so z njimi delili vodilni ljudje hotelskih verig, skupin, agencij za raziskovanje trga, institucij. 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top