IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |   ||
   

Srbija: Zaključen največji dogodek za hotelirje v organizaciji revije InHotel! (VIDEO)

22.03.2018

Na konferenci, ki jo je danes v hotelu Hyatt v Beogradu organizirala revija InHotel, je bilo več kot 200 hotelskih profesionalcev. Ključne teme konference so bile: prodaja, inspiracija, raziskovanja, trendi, digitalizacija. 



 
Prvi Hotel Summit Beograd je predstavljal osrednji kraj, na katerem se je zbrala hotelska srenja iz Srbije z gosti od vsepovsod. Cilj konference je bil obravnavati najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v "hospitality" industriji doma, v regiji in po celem svetu. 
 
Udeleženci so lahko izvedeli, kateri so tisti izzivi, ki pričakujejo področje hotelske industrije v prihodnosti, spoznali so lahko analize in napovedi o stanju na trgu in o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na celotno industrijo. Med drugim so lahko udeleženci konference od cenjenih govornikov izvedeli za načine, s katerimi bodo lahko svojim gostom omogočili še bolj nepozabno doživetje in izkušnjo, kako iz določene destinacije narediti prepoznavno blagovno znamko in tako zadržati goste. 
 
Šestnajst govornikov in panelistov je s predstavljanjem najboljših poslovnih praks ponudilo svoje tržne izkušnje in podalo konstruktivne predloge za nadaljnje uspešnejše poslovanje vseh udeležencev, ki so lahko s tem pridobili znanje za dolgoročno korist.
 
Primere dobre poslovne prakse in trendov v hotelski industriji so z njimi delili vodilni ljudje hotelskih verig, skupin, agencij za raziskovanje trga, institucij. 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top