IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

Srbija: Zaključen največji dogodek za hotelirje v organizaciji revije InHotel! (VIDEO)

22.03.2018

Na konferenci, ki jo je danes v hotelu Hyatt v Beogradu organizirala revija InHotel, je bilo več kot 200 hotelskih profesionalcev. Ključne teme konference so bile: prodaja, inspiracija, raziskovanja, trendi, digitalizacija. 



 
Prvi Hotel Summit Beograd je predstavljal osrednji kraj, na katerem se je zbrala hotelska srenja iz Srbije z gosti od vsepovsod. Cilj konference je bil obravnavati najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v "hospitality" industriji doma, v regiji in po celem svetu. 
 
Udeleženci so lahko izvedeli, kateri so tisti izzivi, ki pričakujejo področje hotelske industrije v prihodnosti, spoznali so lahko analize in napovedi o stanju na trgu in o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na celotno industrijo. Med drugim so lahko udeleženci konference od cenjenih govornikov izvedeli za načine, s katerimi bodo lahko svojim gostom omogočili še bolj nepozabno doživetje in izkušnjo, kako iz določene destinacije narediti prepoznavno blagovno znamko in tako zadržati goste. 
 
Šestnajst govornikov in panelistov je s predstavljanjem najboljših poslovnih praks ponudilo svoje tržne izkušnje in podalo konstruktivne predloge za nadaljnje uspešnejše poslovanje vseh udeležencev, ki so lahko s tem pridobili znanje za dolgoročno korist.
 
Primere dobre poslovne prakse in trendov v hotelski industriji so z njimi delili vodilni ljudje hotelskih verig, skupin, agencij za raziskovanje trga, institucij. 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top