IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

Hrvaška: Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu

20.04.2018
V zagrebškem Plaza Event Centru je včeraj potekal FMCG Marketing Summit v organizaciji hrvaškega dela revije InStore.
 
 
Po treh uspešno organiziranih srečanjih FMCG Summit, hrvaška pisarna revije InStore danes v Zagrebu organizira prvi FMCG Marketing Summit. Prvo tovrstno srečanje predstavlja zanimive teme in predavatelje, med katerimi sta glavna govornika trgovinski futurolog Matthew Brown in trgovinski trener in svetovalec dr. Nicolas Kfuri.

"Današnji časi zahtevajo odličnost in specializiranost. Od tu tudi ideja za takšno srečanje - s temami in govorniki smo se zelo ozko usmerili na FMCG sektor in smo tako v morju drugih marketinških konferenc nekaj posebnega. Zbrali smo marketinško elito, nam pa zelo veliko pomeni to, da se na srečanje prijavljajo kar celotne trženjske skupine, saj je to jasno sporočilo, da je takšna konferenca trgu potrebna," je povedala urednica revije InStore na Hrvaškem, Jelena Domović.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top