IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Hrvaška: Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu

20.04.2018
V zagrebškem Plaza Event Centru je včeraj potekal FMCG Marketing Summit v organizaciji hrvaškega dela revije InStore.
 
 
Po treh uspešno organiziranih srečanjih FMCG Summit, hrvaška pisarna revije InStore danes v Zagrebu organizira prvi FMCG Marketing Summit. Prvo tovrstno srečanje predstavlja zanimive teme in predavatelje, med katerimi sta glavna govornika trgovinski futurolog Matthew Brown in trgovinski trener in svetovalec dr. Nicolas Kfuri.

"Današnji časi zahtevajo odličnost in specializiranost. Od tu tudi ideja za takšno srečanje - s temami in govorniki smo se zelo ozko usmerili na FMCG sektor in smo tako v morju drugih marketinških konferenc nekaj posebnega. Zbrali smo marketinško elito, nam pa zelo veliko pomeni to, da se na srečanje prijavljajo kar celotne trženjske skupine, saj je to jasno sporočilo, da je takšna konferenca trgu potrebna," je povedala urednica revije InStore na Hrvaškem, Jelena Domović.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top