IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Slovenija: Za podjetje Skaza je leto 2018 najuspešnejše poslovno leto doslej

11.01.2019
Ekipa novodobnega velenjskega podjetja Skaza je v letu 2018 dosegla vse zastavljene poslovne cilje. Prvič v nekaj manj kot 42-letni zgodovini tega družinskega podjetja so presegli 40 mio prihodkov, dobiček pred davki pa je dosegel 1,4 mio evrov. Za naložbe so namenili skoraj 1,1 mio evrov.
 
Londonska borza je podjetja Skaza izbrala za eno izmed 1000 podjetij, ki najbolj navdihujejo Evropo. Načrt rasti za letos je usmerjen na nove trge in nove kupce, osredotočenost posla pa bodo usmerili na četrto, vitalno generacijo e-trženja C2C2B (kupec do kupca do poslovnega partnerja). Za naložbe v 2019 bo namenjeno 1,2 mio evrov.

Lastnika podjetja, Igor in Tanja Skaza, ki sta podjetje v času krize 2008 preoblikovala v novodobno, tržno naravnano družbo in uspešno zasnovala lastno blagovno znamko, sta tudi val konjukture izkoristila za nadaljnjo preobrazbo. Vlaganja v izobraževanje, poslovno in s tem tudi osebnostno rast zaposelnih so se pospešeno nadaljevala.
 
Zaposleni, teh je v podjetju 368 (300 redno zaposlenih in 61 študentov), so se v povprečju izobraževali dva delovna dneva. Skozi različne kanale in orodja nadaljujejo vlaganja v povečanje ugleda blagovne znamke, v korporativno prepoznavnost, pri tem pa ohranjajo visoko stopnjo odgovornosti do družbeno potrebnih projektov, ki so usmerjeni na šibkejše skupine.

Naložbe v letu 2018 so bile usmerjene predvsem v širitev proizvodnih kapacitet, v avtomatizacijo procesov, v sodobnejšo opremo, v tlakovanje poti proti pametni tovarni, Industriji 4.0 in 5.0 in, kot že omenjeno, v ugled blagovne znamke Skaza. V podjetju so dvignili produktivnost iz 86 na 91%, ob tem pa so uspešno zmanjšali kazalnike nekakovosti iz 2,9 na 2,4%. V proizvodnjo so uvedli 8 novih izdelkov za svoje partnerje, oktobra pa so dosegli tudi proizvodni rekord. Z notranjimi izboljšavami, ki jih predlagajo zaposleni, so lani dosegli kar 500 tisoč evrov prihrankov.

Prodajo izdelkov lastne blagovne znamke so v primerjavi z letom 2017 dvignili kar za 70%, pridobili pa kar 18 novih poslovnih kupcev iz Švice, Finske, Francije, Japonske.  Ključni trgi so skandinavske države, Avstrija, Nemčija, Velika Britanija, Francija, Švica.

Dobrih 90% poslovanja še vedno doprinesejo posli za mednarodne partnerje s področja elektronike, pohištvene industrije in izdelkov za dom, a ima podjetje Skaza pri vseh status razvojnega dobavitelja oz. razvojnega partnerja. Njihovi izdelki se prodajajo ali pa so integrirani v izdelke, ki so na voljo kupcem v več kot 50 državah sveta.

Njihova globalna tržna pozicija se krepi tudi zaradi nepopustljive trajnostne zaveze, ki so jo pred leti vtkali v svoje poslovne vrednote. Sodijo med tista podjetja, ki je klasično, tk.im."virgin" plastiko, med prvimi zamenjalo za surovine, ki temeljijo na bio osnovi, na naravnih surovinah, kot je npr. sladkorni trs. Takšen je njihov izdelek Pick&Go, inovativni, sestavljivi piknik set ter linije Viva 2 in Contessa ali pa so njihovi izdelki že del krožnega gospodarjenja, kot na primer izjemni prodajni uspešnici Bokashi Organko 1 in 2, ki sta oba iz reciklata. Usmerjeni so v rešitve, ki dvigujejo kakovost in lepoto življenja na našem planetu, ki delujejo po principu gospodarjenja brez odpadkov in spreminjanja obstoječih materialov v nove vire uporabe. Prav zato sodijo med najbolj pripravljena podjetja na prihodnost v tej panogi in močno podpirajo sprejeto evropsko direktivo o odpravi plastike za enkratno uporabo.

Podjetje Skaza ostaja naravnano k ljudem tudi na družbenem in humanitarnem področju. Lani so v dobrodelne namene namenili skoraj 25.000 evrov. Trajnostno aktivni vzorniki so tudi zaposleni v podjetju.
 
30. januarja - "Skaza movement"
 
"Čas je za novodobne organizacije. Tu vidim svoje poslanstvo v prihodnje. V podjetju Plastika Skaza bom po letošnjem letu ostala le kot lastnica," je na ponovoletnem druženju z novinarji v hotelu Intercontinental povedala Tanja Skaza, za zdaj še direktorica podjetja Plastika Skaza.30. januarja načrtujejo prav poseben dogodek znotraj podjetja, h kateremu vabijo tudi vsa druga slovenska in svetovna podjetja.
 
Gre za "Skaza movement", pot h končnemu cilju zamenjave plastike za enkratno uporabo s trajnostno plastiko za večkratno uporabo.
 
V okviru" Skaza movement" bo ta dan 368 zaposlenih lončke za kavo iz kavnih avtomatov, ki jih njihovi dobavitelji opremijo z lončki za enkratno uporabo, zmenjalo za Skazine, ekološke lončke za večkratno uporabo. 

Te dni se ekipa Skaze pripravlja tudi na najpomembnejši poslovni dogodek izdelkov potrošniškega blaga na svetu, na sejem Ambiente v Frankfurtu, ki bo od 8. do 12. februarja. Posebna sejemska komisija jih je razveselila z uvrstitvijo izdelka Bokashi Organko 2 v prav posebno kategorijo letošnjih zvezd Solutions, ki jih odlikuje inovativnost in kreativnost, ki uporabnikom rešujejo vsakdanje izzive. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top