IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Slovenija: Za Zlati boben tekmuje skoraj 1200 idej iz 28 držav

11.10.2018
Jubilejni mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo med 17. in 19. oktobrom potekal v Portorožu, je prejel kreativna dela iz 28 držav, ki se bodo potegovala za najprestižnejše nagrade. Finalisti bodo znani v sredo, 17. oktobra, zmagovalci pa bodo razglašeni v petek, 19. oktobra, na slavnostni zaključni prireditvi, ki se bo pričela ob 20.30. 
 
Med vsemi 28 državami prijaviteljicami je največ del prijavila Romunija, to je 188 del (165% več kot lani). Sledi ji Rusija s 149 prijavljenimi deli. Največjo rast prejetih del beležimo pri Makedoniji, in sicer za 600% več kot v lanskem letu. Prvič v zgodovini Zlatega bobna bosta na tekmovanju sodelovali tudi Španija in Portugalska.
 
25. Zlati boben je v tekmovalnem programu predstavil številne novosti. "Tako korenita sprememba je bila drzna, a so agencije sprejele izziv in prijavile celo več del, kot smo jih pričakovali. V tem poslu gre še kako za posel, a ne za business as usual,” je pojasnil Stojan Pelko, podpredsednik tekme Zlatega bobna, ki je s Tekmovalnim svetom Zlatega bobna poskrbel za prenovljeno tekmo.  
 
Dela je prijavilo 196 različnih agencij, ki se bodo potegovale za nagrado Zlata vrtnica, 28 različnih agencijskih mrež se bo potegovalo za nagrado Zlata mreža, 103 neodvisne agencije pa za Golden Dragon Award.
 
Največ prijavljenih del v tekmovalni sekciji KAJ imajo skupine F Reach (13,25%), H Craft (12,45%) in A Film (8,94%). V tekmovalni sekciji ZAKAJ je vodilna skupina Z Social good (9,54%), sledita ji V (6,43% )in S Activation (5,93%).
 
Mladi kreativci so na tekmovanje za Mlade Bobnarje prijavili 172 posterjev. Vsebinsko se letos osredotočajo na krepitev blagovne znamke Piran – Tartinijevo mesto.
 
Mojca Briščik, predsednica festivala Zlati boben, pojasnjuje: "Z rezultatom smo izredno zadovoljni, saj beležimo vidno rast v tekmi Mladih bobnarjev, prijave del za redno pa so ostale na lanskoletni ravni, ne glede na gospodarske težave, s katerimi se sooča turški trg, ki je bil na festivalu vedno močno prisoten. Povrh vsega pa se letos za prestižne nagrade poteguje več mrež in držav.”
 
Letošnja prijavljena dela bosta ocenjevali dve žiriji, sestavljeni iz 22 vrhunskih mednarodno priznanih strokovnjakov iz kreativne industrije. Dushan Drakalski, izvršni kreativni direktor za Evropo pri Ray Productions na Češkem, je predsednik sekcije KAJ, Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor, McCann Worldgroup, in predsednik evropskega sveta za kreativno vodstvo, pa predsednik žirije ZAKAJ. Vsa dela, ki so jih prijavili mladi bobnarji, bo ocenjevala žirija pod vodstvom predsednice Josefine Richards, kreativne direktorice agencije INGO Stockholm.

Nazaj
 


 
 
 
back to top