IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.10.2020 || Od jutri omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |  Svet kmetijsko gozdarske zbornice danes izbira novega predsednika  |  Guinness predstavil brezalkoholno ralzičico piva  |  Coca-Cola European Partners v 5,6 milijard evrov vreden prevzem  |  Groszek z novim logom in prenovo trgovin  |  Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH   |  Kipper s 56. prodajalno v Kičevu  |  Podpora vinarskemu sektorju za promocijske dejavnosti na ciljnih trgih  |  Kleti Vinakoper na jesenskih ocenjevanjih pripadlo 29 medalj  |  Trgovine so ob nedeljah zaprte   |  Gomex je "prispel" tudi v Čento  |  Niso zaprte vse trgovine v nakupovalnih središčih  |  Tušev spletni supermarket širi prevzemne lokacije in lokacije dostave  |  OZS poziva k šestemu paketu za pomoč gospodarstvu  |  Poziv trgovcem glede upoštevanja "koronaukrepov"  |  Policijsko uro zaradi pandemije razširili na več kot polovico upravnih območij  |  Sprememba vodstva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja  |  Tudi Imlek AD, Meggle Srbija in Somboled imajo dovoljenje za izvoz na Kitajsko  |   ||
   

Kitajska: Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel

23.09.2020
Od naslednjega leta bo kitajski spletni velikan Alibaba blago začel dostavljati s tako imenovanimi "dostavnimi osli", kot so poimenovali svoje robote. Inovacijo so predstavili na vsakoletni tehnološki konferenci.
 
 
Dostavni roboti, ki jih je podjetje poimenovalo Xiomanly (v prevodu sposobni osli), so popolnoma avtonomna vozila, ki jih ne bo upravljala človeška roka. Z letom 2021 bodo roboti spletnemu velikanu pomagali pri dostavi na tisoče različnih lokacij na Kitajskem.
 
 
Po navedbah spletne strani Retail Detail bo takšna naprava lahko dostavila na 500 različnih lokacij dnevno, saj lahko prenaša 50 naročil hkrati in pokrije 100 kilometrov na posamezno dostavno pot. Alibaba je digitalnega "osla” razvila v svojem razvojnem centru DAMO Academy. Odlikujejo ga napredne tehnologije za geolokalizacijo in umetno inteligenco, ki jim pomaga pri navigaciji, tudi če je signal GPS šibek ali ga sploh ni.
 
Robotski "osel” prav tako sam opazi ovire na poti in predvideva gibanje objektov v bližini, tako da se ne zaletava v ljudi ali predmete. Sodeč po podatkih kitajske agencije za državno pošto, je bilo v lanskem letu na Kitajskem dostavljenih 60 milijard spletnih naročil, kar je 20-odstotna rast v primerjavi s predlanskim letom. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top