IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.04.2019 || Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Jutri Dan odprtih vrat slovenskih čebelarjev  |  Med nominiranci za nagrado Store Manager tudi vodja Interspara Citypark  |  Carrefourju narašča samo prodaja hrane  |  Strožji zakon za oglaševanje alkohola  |  Don Don kupil del nepremičnin Žitoprometa  |   Elite Agro LLC pridobil 12.000 hektarjev njivskih površin   |  Trader Joe's med najboljšimi delodajalci  |  Pivčeva o priložnostih SČA za lokalne skupnosti  |  Nielsen in Hofer bosta sodelovala  |  Vlada zvišala trošarine na tobačne izdelke  |  Tuševa priložnost za inovativne – na policah izdelki Matica Vizjaka  |  Konzum odprl novo trgovino v centru Sarajeva  |  Mercadona (prvič) načrtuje širjenje izven meja   |  Mercator-S nosilec žiga „Zaščiteni potrošnik“  |  Aldi in Flixbus kupce vozita po Evropi za 9,99 evra  |  Nova objekta Gomexa v Somborju in Smederevu  |  X5 Retail prihodke v prvem kvartalu povečal za 15 %  |  Resolucija: "Naša hrana, podeželje in naravni viri po 2021"  |  Heineken z dvoštevilčno rastjo obsega prodaje na devetih trgih  |   ||
   

Slovenija/svet: ZANIMIVOST: Nakup sadja in zelenjave kar z drevesa

18.07.2017
Najnovejše MBILLS QR kode omogočile futuristično virtualno nakupovanje in plačevanje sadja in zelenjave (slovenskih) pridelovalcev.

Po zaslugi mladega zagonskega podjetja MBILLS, enega od gonilnih sil mobilnega plačevanja v regiji, tovrstno plačevanje dobiva vedno večje razsežnosti.
 
MBILLS QR kode je namreč odprla neslutene možnosti, ki združujejo najbolj digitalno skrajnost (brezgotovinsko plačevanje prek mobilnika) z najbolj naravno ponudbo in osnovno človeško potrebo (pridelava in nakup sadja in zelenjave).
 
Nad njeno uporabo so se namreč navdušili tudi pridelovalci sadja in zelenjave v Goriških brdih. Znaki, da mobilna denarnica Hal mBills že posega v vse pore plačevanja, tako postajajo vse očitnejši. 

MBILLS QR kode so rešitev, ki nam že omogoča, da lahko ravno dozorele češnje, breskve ali hruške na drevesu kupimo kar iz fotografije v emailu, na družbenem omrežju ali na oglasnem plakatu.
 
"Ta nov mejnik, ki je istočasno križanec med oglaševanjem in nakupovanjem močno izziva našo percepcijo, saj še dodatno skrajša določene do zdaj poznane faze od informiranja o izdelku ali storitvi do nakupa. S tem pa prinaša prednosti za obe vpleteni strani: tako za ponudnika kot za kupca, "pojasnjuje Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

To pomeni, da pridelovalec češenj ali drugega sadja to le poslika na drevesu tik preden je dozorelo in pošlje QR kodo svojim strankam po e-pošti ali jo objavi na družbenem omrežju.
 
Za naročilo in plačilo stranke z aplikacijo Hal mBills na telefonih poskenirajo priloženo kodo in že imajo hkrati naročeno in plačano svoje sadje. Pridelovalec jim ga le še dostavi. Izogne se neprijetnemu opravku z gotovino in iskanju drobiža ob poravnavi plačila, saj ga denar že čaka na njegovem bančnem računu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top