IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Slovenija/svet: ZANIMIVOST: Nakup sadja in zelenjave kar z drevesa

18.07.2017
Najnovejše MBILLS QR kode omogočile futuristično virtualno nakupovanje in plačevanje sadja in zelenjave (slovenskih) pridelovalcev.

Po zaslugi mladega zagonskega podjetja MBILLS, enega od gonilnih sil mobilnega plačevanja v regiji, tovrstno plačevanje dobiva vedno večje razsežnosti.
 
MBILLS QR kode je namreč odprla neslutene možnosti, ki združujejo najbolj digitalno skrajnost (brezgotovinsko plačevanje prek mobilnika) z najbolj naravno ponudbo in osnovno človeško potrebo (pridelava in nakup sadja in zelenjave).
 
Nad njeno uporabo so se namreč navdušili tudi pridelovalci sadja in zelenjave v Goriških brdih. Znaki, da mobilna denarnica Hal mBills že posega v vse pore plačevanja, tako postajajo vse očitnejši. 

MBILLS QR kode so rešitev, ki nam že omogoča, da lahko ravno dozorele češnje, breskve ali hruške na drevesu kupimo kar iz fotografije v emailu, na družbenem omrežju ali na oglasnem plakatu.
 
"Ta nov mejnik, ki je istočasno križanec med oglaševanjem in nakupovanjem močno izziva našo percepcijo, saj še dodatno skrajša določene do zdaj poznane faze od informiranja o izdelku ali storitvi do nakupa. S tem pa prinaša prednosti za obe vpleteni strani: tako za ponudnika kot za kupca, "pojasnjuje Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

To pomeni, da pridelovalec češenj ali drugega sadja to le poslika na drevesu tik preden je dozorelo in pošlje QR kodo svojim strankam po e-pošti ali jo objavi na družbenem omrežju.
 
Za naročilo in plačilo stranke z aplikacijo Hal mBills na telefonih poskenirajo priloženo kodo in že imajo hkrati naročeno in plačano svoje sadje. Pridelovalec jim ga le še dostavi. Izogne se neprijetnemu opravku z gotovino in iskanju drobiža ob poravnavi plačila, saj ga denar že čaka na njegovem bančnem računu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top