IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 16.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Slovenija/svet: ZANIMIVOST: Nakup sadja in zelenjave kar z drevesa

18.07.2017
Najnovejše MBILLS QR kode omogočile futuristično virtualno nakupovanje in plačevanje sadja in zelenjave (slovenskih) pridelovalcev.

Po zaslugi mladega zagonskega podjetja MBILLS, enega od gonilnih sil mobilnega plačevanja v regiji, tovrstno plačevanje dobiva vedno večje razsežnosti.
 
MBILLS QR kode je namreč odprla neslutene možnosti, ki združujejo najbolj digitalno skrajnost (brezgotovinsko plačevanje prek mobilnika) z najbolj naravno ponudbo in osnovno človeško potrebo (pridelava in nakup sadja in zelenjave).
 
Nad njeno uporabo so se namreč navdušili tudi pridelovalci sadja in zelenjave v Goriških brdih. Znaki, da mobilna denarnica Hal mBills že posega v vse pore plačevanja, tako postajajo vse očitnejši. 

MBILLS QR kode so rešitev, ki nam že omogoča, da lahko ravno dozorele češnje, breskve ali hruške na drevesu kupimo kar iz fotografije v emailu, na družbenem omrežju ali na oglasnem plakatu.
 
"Ta nov mejnik, ki je istočasno križanec med oglaševanjem in nakupovanjem močno izziva našo percepcijo, saj še dodatno skrajša določene do zdaj poznane faze od informiranja o izdelku ali storitvi do nakupa. S tem pa prinaša prednosti za obe vpleteni strani: tako za ponudnika kot za kupca, "pojasnjuje Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

To pomeni, da pridelovalec češenj ali drugega sadja to le poslika na drevesu tik preden je dozorelo in pošlje QR kodo svojim strankam po e-pošti ali jo objavi na družbenem omrežju.
 
Za naročilo in plačilo stranke z aplikacijo Hal mBills na telefonih poskenirajo priloženo kodo in že imajo hkrati naročeno in plačano svoje sadje. Pridelovalec jim ga le še dostavi. Izogne se neprijetnemu opravku z gotovino in iskanju drobiža ob poravnavi plačila, saj ga denar že čaka na njegovem bančnem računu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top