IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 10.12.2019 || V Šentjerneju državno tekmovanje v peki potic  |  Pojedel 120.000 dolarjev vredno banano (VIDEO)  |  Pošta Slovenije objavila ponudbo za prevzem Intereurope   |  Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic  |  Skupina Pivka-Delamaris povečala prodajo in dobiček  |  V 2020 dokončna prepoved pesticida klorpirifos   |  Mastercardova raziskava ženskega podjetništva  |  Mercatorjeva akcija popusta -20%   |  Hofer pred trgovinami (spet) dovolil prodajo Kraljev ulice  |  Lidl bo naslednje trgovine odprl v Ljubljani, Ormožu in Trebnjem  |  Tommy odprl trgovino v Šibeniku  |  Na newyorški 5. aveniji naprodaj parfumi Eve Petrič  |  Se Tesco umika iz Malezije in Tajske?  |   Žabka v Poznanu odprla svojo najmanjšo prodajalno  |  Certifikat za družbeno odgovorne delodajalce  |  Mišković:"Gradnja novega hotela v Ljubljani naslednjo jesen!"  |  Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |   ||
   

ZDA: ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona

15.07.2019
Pop ikona Stefani Joanne Angelina Germanotta, bolje znana pod umetniškim imenom Lady Gaga, bo v kratkem zagnala svojo blagovno znamko ličil, imenovano Haus Laboratories, ki jih bo ekskluzivno ponujal le spletni velikan Amazon.
 
 
 
Od septembra dalje bodo izdelki znamke na voljo v devetih državah, ekskluzivno sodelovanje Amazona pa nakazuje, da želi ameriški e-trgovec izboljšati položaj, ali pa postopoma celo prevzeti primat v kategoriji kozmetike in ličil.
 
Naj spomnimo, da je eden izmed desetih najmočnejših trgovcev na svetu letos predstavil že svojo lastno blagovno znamko ličil pod imenom Belei. Lady Gaga seveda ni prva umetnica, ki je predstavila svojo linijo kozmetike, pred tem so se za takšen korak odločile pevka Rihanna in igralka Drew Barrymore.
 
Tu pridobita obe strani, tako pevka, kot Amazon, ki si s tem med širšo populacijo še utrjuje status elitnega trgovca. Očitno so v Lady Gaga našli svoj zaščitni znak za kozmetiko in ličila.
 


Nazaj
 



 
 
 
back to top