IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |   ||
   

ZDA: ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona

15.07.2019
Pop ikona Stefani Joanne Angelina Germanotta, bolje znana pod umetniškim imenom Lady Gaga, bo v kratkem zagnala svojo blagovno znamko ličil, imenovano Haus Laboratories, ki jih bo ekskluzivno ponujal le spletni velikan Amazon.
 
 
 
Od septembra dalje bodo izdelki znamke na voljo v devetih državah, ekskluzivno sodelovanje Amazona pa nakazuje, da želi ameriški e-trgovec izboljšati položaj, ali pa postopoma celo prevzeti primat v kategoriji kozmetike in ličil.
 
Naj spomnimo, da je eden izmed desetih najmočnejših trgovcev na svetu letos predstavil že svojo lastno blagovno znamko ličil pod imenom Belei. Lady Gaga seveda ni prva umetnica, ki je predstavila svojo linijo kozmetike, pred tem so se za takšen korak odločile pevka Rihanna in igralka Drew Barrymore.
 
Tu pridobita obe strani, tako pevka, kot Amazon, ki si s tem med širšo populacijo še utrjuje status elitnega trgovca. Očitno so v Lady Gaga našli svoj zaščitni znak za kozmetiko in ličila.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top