IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

Švica: ZANIMIVOST: Barry Callebaut bo tiskal čokolado

18.02.2020
Švicarski proizvajalec čokolade Barry Callebaut je sporočil, da namerava v kratkem s svojimi 3D "printerji" tiskati čokolado, kar bi strankam pričaralo personalizirano obliko tega priljubljenega posladka.
 

Barry Callebaut je storitev zagnal prek svoje lastne blagovne znamke čokoladnih dekoracij Mona Lisa, s čimer bo sploh prvič omogočeno 3D tiskanje čokolade širokega obsega. Kot so sporočili s sedeža proizvajalca v Zürichu, bodo lahko 3D stvaritve po tiskanju na voljo za uporabo pri sladicah, sladkarijah ali pa toplih napitkih.
 
Barry Callebaut s 3D tiskanjem čokolade cilja predvsem na kuharje, hotele, kavarne in restavracije. "Inovacije so pomemben steber naše strategije. Veseli me, da Mona Lisa 3D Studio kuharjem omogoča ustvarjanje edinstvene izkušnje za potrošnika. Ta tehnologija blagovno znamko Mona Lisa postavlja na čelo tehnološko razvojnih podjetij in utrjuje položaj Barry Callebauta v segmentu dekoracij," je povedal vodja inovacij, Pablo Perversi.
 
Sodeč po raziskavi, ki jo je podjetje izdelalo samo, je kar 70 odstotkov ljudi pripravljenih preizkušati nove vrste čokolade, večina je te novosti pripravljena tudi deliti na družabnih omrežjih. Prav na tem bo podjetje, ki med drugim gradi tovarno v Novem Sadu, želelo svojo podobo graditi tudi v bodče.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top