IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

Slovenija: Z akcijo "Ker alkohol ni mleko" za ukrepe na področju alkoholne politike

13.11.2019
Združenje za kronične nenalezljive bolezni je včeraj s spletno stranjo www.keralkoholnimleko.si začelo zbirati podpise za uvedbo celostnih ukrepov na področju alkoholne politike v Sloveniji.
 
 
 
 
Podpise, ki jih bodo zbirali do decembra, bodo predali ministru za zdravje Alešu Šabedru, so v združenju zapisali v sporočilu za javnost.

Kampanja je nastala kot odgovor na dejstvo, da se Slovenija uvršča v svetovni vrh po porabi alkohola med osebami, starejšimi od 15 let. Pobudniki kampanje si želijo dialoga tudi z drugimi s preprečevanjem alkohola med mladimi povezanimi akterji.

Akcija Ker alkohol ni mleko je sicer od junija dalje na socialnih omrežjih ozaveščala javnost o pomenu neponujanja alkohola otrokom in mladostnikom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top