IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Rusija: X5 preizkuša elektronsko označevanje cen

04.09.2019
Ruski trgovec X5 Retail je v fazi preizkušanja digitalnega označevanja cen. Kupce so elektronsko označene vrednosti izdelkov pričakale v trgovinah Pyaterochka.
 
 
Za to se je ruski trgovec odločil predvsem zato, ker so jim natiskane cene (ali pa napisane na roko) prinašale manjše izgube. Te se namreč niso vedno ujemale z dejansko ceno izdelka, ki jo je na blagajni prikazala črtna koda.
 
Za začetek so digitalno označevanje preizkusili v sedmih trgovinah Pyaterochka, v severno-moskovski četrti Dolgoprudny, kjer je 58.000 oznak pokrilo skoraj 100 % delež nabora ponudbe. S tovrstnim načinom prikaza cen bo trgovec privarčeval tudi pri tiskanju oznak.
 
Kupcem so priskočili na pomoč s tremi različnimi barvami. Rdeča oznaka pomeni, da je izdelek na znižanju, ostali sta še bela in črna. Cene se osvežujejo s pomočjo programske opreme, ki je integrirana v obstoječe trgovčeve IT kapacitete.


Nazaj
 


 
 
 
back to top