IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Rusija: X5 preizkuša elektronsko označevanje cen

04.09.2019
Ruski trgovec X5 Retail je v fazi preizkušanja digitalnega označevanja cen. Kupce so elektronsko označene vrednosti izdelkov pričakale v trgovinah Pyaterochka.
 
 
Za to se je ruski trgovec odločil predvsem zato, ker so jim natiskane cene (ali pa napisane na roko) prinašale manjše izgube. Te se namreč niso vedno ujemale z dejansko ceno izdelka, ki jo je na blagajni prikazala črtna koda.
 
Za začetek so digitalno označevanje preizkusili v sedmih trgovinah Pyaterochka, v severno-moskovski četrti Dolgoprudny, kjer je 58.000 oznak pokrilo skoraj 100 % delež nabora ponudbe. S tovrstnim načinom prikaza cen bo trgovec privarčeval tudi pri tiskanju oznak.
 
Kupcem so priskočili na pomoč s tremi različnimi barvami. Rdeča oznaka pomeni, da je izdelek na znižanju, ostali sta še bela in črna. Cene se osvežujejo s pomočjo programske opreme, ki je integrirana v obstoječe trgovčeve IT kapacitete.


Nazaj
 


 
 
 
back to top