IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Glovo kupil največjega konkurenta  |  Antonio Vuksan-Ćusa je nov direktor METSS-a  |  Družinski Mannerjev slaščičarski izziv v Šiški   |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |   ||
   

Rusija: X5 Retail v tretjem četrtletju izdatno povečal prodajo

21.10.2019
Eden izmed dveh najmočnejđih trgovcev v Rusiji (ob MAgnitu), X5 Retail Group, poroča o izdatnem povečanju prihodkov od prodaje v višini 12,8 odstotka, v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
Povečanje prometa je celo 13,9-odstotno, če upoštevamo še DDV, kar je večinoma posledica povečanja prodajnega prostora za kar 13,9 odstotka. "Like-for-like" prihodki od prodaje so se okrepili za 3,9 odstotka.
 
V najpomembnejših verigah skupine, torej trgovinah Pyaterochka in Perekrestok, se je prodaja okrepila za 13,4 in 18 %. Veriga Karusel je vpisala 2,6-odstoten padec prodaje, je pa res, da je prodajni prostor zmanjšala za 4 odstotke.
 
Koncern je v svoje prodajno mrežje na ruskem ozemlju samo v tretjem četrtletju dodal 492 trgovin.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top