IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |   ||
   

Rusija: X5 Retail v Moskvi odprl prvo trgovino brez osebja

27.10.2020
Ruska skupina X5 je v Moskvi odprla prvo trgovino brez osebja, kjer je možno plačevanje brez gotovine. Prodajalna, ki sodi pod verigo Pjateročka, bo odprta vseh sedem dni v tednu, obratovalni čas pa je od 7. ure zjutraj do polnoči.
 
 

Navdih za odprtje je X5 Retail Group poiskal pri trgovinah Amazon Go. Obiskovalci nakup opravijo s svojim pametnim telefonom, ki jim pomaga tako, da z njim skenirajo kupljene izdelke in ob izhodu tudi plačajo. 
 
Prva tovrstna trgovina najmočnejšega trgovca v državi se nahaja na naslovu Velaskesa Boulevard in meri 980 kvadratnih metrov. Ponudba vsebuje okoli 900 izdelkov, v veliki meri targetiranih za mlajšo populacijo, milenijce in generacijo Z, ki ima raje hitre in brezstične nakupe.
 
"Koncept je postavljen v skladu s trenutnimi razmerami, da imaš čim manj nepotrebnega stika z ostalimi ljudmi. Prideš, nakupiš in greš," je dejal vodja prodaje v verigi Pjateročka, Sergej Gončarov. V trgovini bo vsaj v prvih tednih delovanja za vsak slučaj ena oseba, ki bo strankam skušala pomagati, če bi se ob plačevanju slučajno karkoli zalomilo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top