IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Zadružniki bodo jutri (ponovno) želeli zamenjati Petra Vriska   |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |   ||
   

ZDA: Whole Foods po prevzemu obisk povečal za četrtino

13.09.2017
Veriga supermarketov Whole Foods, ki jo je letos odkupil spletni velikan Amazon, je v zadnjih tednih opazno povečala obisk. Vse odkar je ameriški trgovec začel poslovati pod nadzorstvom spletnega velikana, je obisk večji, razlog za to pa so najprej precej nižje cene in radovednost kupcev, ki želijo videti, kaj se je od prevzema spremenilo. 
 
Ob koncu avgusta je Amazon napovedal, da bo nemudoma znižal cene za določene izdelke v ponudbi Whole Foodsa, za nekatere artikle so ponudili celo 50 odstotkov nižjo ceno. Strategija se jim je takoj obrestovala - raziskovalna hiša Foursquare Labs poroča o 25-odstotnem povečanju kupcev od običajnega povprečja. V nekaterih trgovinah verige se je obisk povečal celo za 35 odstotkov.
 
Močno okrepljen obisk Whole Foodsa je posledica predvsem zelo dobrega marketinškega pristopa, saj je Amazon znižanje cen oglaševal na vsakem koraku, je pa vprašanje, kaj se bo zgodilo potem, ko bodo cene prišle nazaj v ustaljene tirnice. Največja ameriška spletna trgovina je v svojo spletno ponudbo dodala 2000 izdelkov lastne blagovne znamke 365 Everyday. Že v prvem tednu naj bi Amazon prodal za 500.000 ameriških dolarjev omenjenih izdelkov.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top