IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Agra št.57 pred vrati  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |   ||
   

Svet: Walmart vlaga milijardo evrov v logistiko na Kitajskem

05.07.2019
Walmart v roku naslednjega desetletja pripravlja močno finančno injekcijo za izboljšanje logističnega omrežja na kitajskem trgu. V to namerava največji svetovni trgovec nameniti 8 milijard juanov. V nam bolj domačih številkah, 1 milijardo evrov.
 
 
 
 
Podjetje bo sredstva porabilo za obnovitev ali pa ustvarjanje več kot desetih novih distribucijskih središč, poroča agencija Reuters. Čas, ob katerem je Walmart to sporočil prek družbenih omrežij, ni nikakršno naključje, saj se je to zgodilo tik po srečanju ameriškega predsednika Donalda Trumpa in njegovega kitajskega "kolega", Xi Jinpinga.
 
Kot vse kaže, se trgovinski spor med obema velikanoma vendarle umirja, novica pa sovpada tudi z najavo, da se s kitajskega trga počasi umika francoski trgovec Carrefour, medtem ko o tem naglas razmišljajo tudi pri nemškem Metroju. Ameriški velikan na Kitajskem skuša postaviti tako imenovane "cloud" trgovine oziroma skladišča za spletna naročila.
 
Te ne delujejo kot običajne prodajalne, temveč le kot centri z zalogami blaga, iz katerih lahko trgovec dobrine dostavi v roku ene ure. Pri tej večkanalni strategiji Walmart tam sodeluje s spletnim trgovcem JD.com, ki si poleg tega lasti 10 % poslovanja Walmarta na Kitajskem.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top