IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

Svet: Walmart vlaga milijardo evrov v logistiko na Kitajskem

05.07.2019
Walmart v roku naslednjega desetletja pripravlja močno finančno injekcijo za izboljšanje logističnega omrežja na kitajskem trgu. V to namerava največji svetovni trgovec nameniti 8 milijard juanov. V nam bolj domačih številkah, 1 milijardo evrov.
 
 
 
 
Podjetje bo sredstva porabilo za obnovitev ali pa ustvarjanje več kot desetih novih distribucijskih središč, poroča agencija Reuters. Čas, ob katerem je Walmart to sporočil prek družbenih omrežij, ni nikakršno naključje, saj se je to zgodilo tik po srečanju ameriškega predsednika Donalda Trumpa in njegovega kitajskega "kolega", Xi Jinpinga.
 
Kot vse kaže, se trgovinski spor med obema velikanoma vendarle umirja, novica pa sovpada tudi z najavo, da se s kitajskega trga počasi umika francoski trgovec Carrefour, medtem ko o tem naglas razmišljajo tudi pri nemškem Metroju. Ameriški velikan na Kitajskem skuša postaviti tako imenovane "cloud" trgovine oziroma skladišča za spletna naročila.
 
Te ne delujejo kot običajne prodajalne, temveč le kot centri z zalogami blaga, iz katerih lahko trgovec dobrine dostavi v roku ene ure. Pri tej večkanalni strategiji Walmart tam sodeluje s spletnim trgovcem JD.com, ki si poleg tega lasti 10 % poslovanja Walmarta na Kitajskem.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top