IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 15.12.2019 || Drugi objekt Gomexa v Smederevski Palanki  |  Alfi okrepil lastništvo terjatev do Tuša  |   ZDA, Mehika in Kanada potrdili "predelani" sporazum NAFTA  |  Uvedb novih carin ZDA za Kitajsko ne bo  |   Spremembe v upravi Zagrebške pivovarne  |  Vino iz Sremskih Karlovcev kmalu na Kitajskem  |  Znani zmagovalci mreže Salonov penečih vin za leto 2020  |  Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda  |  S prodajami v Metroju pričakujejo 1,5 milijarde evrov  |  Petrol v letu 2020 računa na 109,8 milijona evrov dobička  |  Kroger in Walgreens ustanovila skupno podjetje za nabavo  |  Orbico gradi logistični center v Sofiji  |  Z "recikliranim" nakupom v hipermarketih Mercator do darila  |  Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |   ||
   

Svet: Walmart vlaga milijardo evrov v logistiko na Kitajskem

05.07.2019
Walmart v roku naslednjega desetletja pripravlja močno finančno injekcijo za izboljšanje logističnega omrežja na kitajskem trgu. V to namerava največji svetovni trgovec nameniti 8 milijard juanov. V nam bolj domačih številkah, 1 milijardo evrov.
 
 
 
 
Podjetje bo sredstva porabilo za obnovitev ali pa ustvarjanje več kot desetih novih distribucijskih središč, poroča agencija Reuters. Čas, ob katerem je Walmart to sporočil prek družbenih omrežij, ni nikakršno naključje, saj se je to zgodilo tik po srečanju ameriškega predsednika Donalda Trumpa in njegovega kitajskega "kolega", Xi Jinpinga.
 
Kot vse kaže, se trgovinski spor med obema velikanoma vendarle umirja, novica pa sovpada tudi z najavo, da se s kitajskega trga počasi umika francoski trgovec Carrefour, medtem ko o tem naglas razmišljajo tudi pri nemškem Metroju. Ameriški velikan na Kitajskem skuša postaviti tako imenovane "cloud" trgovine oziroma skladišča za spletna naročila.
 
Te ne delujejo kot običajne prodajalne, temveč le kot centri z zalogami blaga, iz katerih lahko trgovec dobrine dostavi v roku ene ure. Pri tej večkanalni strategiji Walmart tam sodeluje s spletnim trgovcem JD.com, ki si poleg tega lasti 10 % poslovanja Walmarta na Kitajskem.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top