IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 23.06.2017 || Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

ZDA: Walmart kupil modno spletno stran Modcloth

20.03.2017
Walmart je pridobil celoten delež v trgovcu Modcloth, ki se ukvarja s spletno prodajo tekstila in obutve.
 
Modcloth, znan večinoma po ponudbi starinskih kosov, bo tesno povezan s stranjo Jet.com, ki ga je Walmart odkupil lani. 
 
V preteklih 15 letih obstoja je Modcloth prerasel iz projekta, ki je lastnikom predstavljal konjiček, v velikega spletnega trgovca s prodajo okoli 140 milijonov evrov (leto 2015).
 
Spletni trgovec je nekaj časa eksperimentiral celo s fizičnimi trgovinami, poroča spletna stran RetailDetail.com, Walmart pa ga je odkupil za 80 milijonov dolarjev (75 milijonov evrov).
 
Modcloth pomeni že četrti nakup Walmarta, s čimer največji svetovni trgovec želi okrepiti Jet.com. Odkupili so delež pri proizvajalcu pohištva Hayneedle, prodajalca obutve Shoebuy in še enega ponudnika modnih izdelkov Moosejaw.
 
Namen je okrepitev spletne prisotnosti za lažje tekmovanje z Amazonom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top