IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.05.2017 || Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |  Jutri na dražbi v Mariboru 6000 litrov Vinagovih penin  |  Agrokor se je (zaenkrat) dogovoril z dobavitelji Konzuma  |  FOTOREPORTAŽA z največje regionalne konference o marketingu v Beogradu  |  Lidl v izdelkih zmanjšuje količino sladkorja in soli  |  Ormož bo od jutri bogatejši za novo dm prodajalno  |  Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |   ||
   

ZDA: Walmart kupil modno spletno stran Modcloth

20.03.2017
Walmart je pridobil celoten delež v trgovcu Modcloth, ki se ukvarja s spletno prodajo tekstila in obutve.
 
Modcloth, znan večinoma po ponudbi starinskih kosov, bo tesno povezan s stranjo Jet.com, ki ga je Walmart odkupil lani. 
 
V preteklih 15 letih obstoja je Modcloth prerasel iz projekta, ki je lastnikom predstavljal konjiček, v velikega spletnega trgovca s prodajo okoli 140 milijonov evrov (leto 2015).
 
Spletni trgovec je nekaj časa eksperimentiral celo s fizičnimi trgovinami, poroča spletna stran RetailDetail.com, Walmart pa ga je odkupil za 80 milijonov dolarjev (75 milijonov evrov).
 
Modcloth pomeni že četrti nakup Walmarta, s čimer največji svetovni trgovec želi okrepiti Jet.com. Odkupili so delež pri proizvajalcu pohištva Hayneedle, prodajalca obutve Shoebuy in še enega ponudnika modnih izdelkov Moosejaw.
 
Namen je okrepitev spletne prisotnosti za lažje tekmovanje z Amazonom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top