IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 28.07.2017 || Amazon s 77-odstotnim padcem četrtletnega dobička  |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Slovenija se bo pritožila na sklep o postopku glede Agrokorja  |  V septembru nov Jumbo center v Beogradu  |  ZANIMIVOST: V Walmartu bi na blagajnah ocenjevali razpoloženje kupcev (VIDEO)  |  Kölnski sejem se seli (tudi) v Južno Ameriko   |  Diageo z večjim dobičkom  |  Puklavec Family Wines rekorder ocenjevanja vin v Gornji Radgoni  |  Padec dobička in rahla rast prihodkov za Koestlin  |  Čisti dobiček Skupine Kraš se je povečal za 27 odstotkov  |  Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Aldiju bo pri prodaji tekstila pomagala pevka Anastacia  |  Coca-cola Zero postaja Coca-Cola Zero Sugar  |  Tesco hitro dostavo omogočil v vse konce države  |  Hofer pod lastno BZ ponuja bio otroško hrano s certifikatom Demeter  |  Atlantic ustvaril rast prodaje in dobičkonosnost  |  Znani rezultati 43. strokovnega ocenjevanja Vino Slovenija  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |   ||
   

ZDA: Walmart kupil modno spletno stran Modcloth

20.03.2017
Walmart je pridobil celoten delež v trgovcu Modcloth, ki se ukvarja s spletno prodajo tekstila in obutve.
 
Modcloth, znan večinoma po ponudbi starinskih kosov, bo tesno povezan s stranjo Jet.com, ki ga je Walmart odkupil lani. 
 
V preteklih 15 letih obstoja je Modcloth prerasel iz projekta, ki je lastnikom predstavljal konjiček, v velikega spletnega trgovca s prodajo okoli 140 milijonov evrov (leto 2015).
 
Spletni trgovec je nekaj časa eksperimentiral celo s fizičnimi trgovinami, poroča spletna stran RetailDetail.com, Walmart pa ga je odkupil za 80 milijonov dolarjev (75 milijonov evrov).
 
Modcloth pomeni že četrti nakup Walmarta, s čimer največji svetovni trgovec želi okrepiti Jet.com. Odkupili so delež pri proizvajalcu pohištva Hayneedle, prodajalca obutve Shoebuy in še enega ponudnika modnih izdelkov Moosejaw.
 
Namen je okrepitev spletne prisotnosti za lažje tekmovanje z Amazonom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top