IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.06.2020 || Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Na seznamu presežnih delavcev v Hisense Gorenje Europe 46 zaposlenih  |  Slovenija tretja na svetu po namenjenih sredstvih za okrevanje gospodarstva!  |  Citypark podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat 5.junija  |  Gigine testenine z vod(k)o  |  Odprli restavracije, muzeje in kinodvorane  |  Amazon bo večini začasnih delavcev ponudil trajno zaposlitev  |  V lizbonski regiji trgovski centri (še) zaprti  |  Sprememba v upravi Kauflanda  |  Nestlé v sporu z ameriškim Impossible Foods  |  Republika Južna Afrika odpravila prepoved prodaje alkohola  |  Organski lešniki Zaum na policah švicarskih trgovin Coop  |  TZS:"Tudi mali trgovci želijo obratovanje trgovin ob nedeljah in praznikih"   |  Maruša Škopac:"Delo trgovin ob nedeljah in praznikih je v turizmu eksistenčnega pomena"  |  Vipavske vrtnice bodo predelali za izdelavo kozmetike  |  V Heinekenu "žezlo" prevzel Dolf Van den Brink  |  Telemachov EON z novostmi  |   ||
   

VB: Waitrose napreduje v širitvi PL

22.10.2019
Trgovinski verigi Waitrose in Sainsbury’s v VB načrtujeta prenovo ponudbe lastnih trgovinskih znamk. Medtem ko so se v Sainsbury’s odločili, da bodo opustili njivo "bazično" blagovno znamko in ponudbi dodali kar 120 izdelkov pod dosedanjimi  "terciarnimi" znamkami, bodo v   Waitrosu "predelali"  njihovo premium št.1  blagovno znamko ter preoblikovali tudi pakiranje kar 200 izdelkom. 
 
Svojo novo linijo so poimenovali:  ‘Waitrose & Partners No.1’, v tej ponudbi pa imajo izdelke kot so: Burrata Sourdough pica, kokosov oreh, sadje & bela čokolada, Layer piškoti, mehiški med. Prvič bodo imeli v ponudbi številna vina, ciderje...
 
Nameravajo vlagati v razvoj izvirnih izdelkov in ponudbe. Vse skupaj s poudarkom na inovacijah. Iz podjetja so sporočili, da se bodo usmerjali strogo glede na potrebe trga in kupcev. Več kot polovica izdelkov, ki jih prodaja Waitrose so sedaj njihove lastne trgovinske znamke. V prihodnosti nameravajo povečevati tako obseg kot kvaliteto.
 
Še bolj se bodo usmerjali na zdravju primerne izdelke  ter vse kar ima namen boljšega počutja ljudi, pravijo. To je najhitreje rastoča kategorija v trgovini tako kot prodaja prek spleta, Waitrose.com, čemur se bodo ravno tako še bolj posvetili.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top