IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

VB: Waitrose napreduje v širitvi PL

22.10.2019
Trgovinski verigi Waitrose in Sainsbury’s v VB načrtujeta prenovo ponudbe lastnih trgovinskih znamk. Medtem ko so se v Sainsbury’s odločili, da bodo opustili njivo "bazično" blagovno znamko in ponudbi dodali kar 120 izdelkov pod dosedanjimi  "terciarnimi" znamkami, bodo v   Waitrosu "predelali"  njihovo premium št.1  blagovno znamko ter preoblikovali tudi pakiranje kar 200 izdelkom. 
 
Svojo novo linijo so poimenovali:  ‘Waitrose & Partners No.1’, v tej ponudbi pa imajo izdelke kot so: Burrata Sourdough pica, kokosov oreh, sadje & bela čokolada, Layer piškoti, mehiški med. Prvič bodo imeli v ponudbi številna vina, ciderje...
 
Nameravajo vlagati v razvoj izvirnih izdelkov in ponudbe. Vse skupaj s poudarkom na inovacijah. Iz podjetja so sporočili, da se bodo usmerjali strogo glede na potrebe trga in kupcev. Več kot polovica izdelkov, ki jih prodaja Waitrose so sedaj njihove lastne trgovinske znamke. V prihodnosti nameravajo povečevati tako obseg kot kvaliteto.
 
Še bolj se bodo usmerjali na zdravju primerne izdelke  ter vse kar ima namen boljšega počutja ljudi, pravijo. To je najhitreje rastoča kategorija v trgovini tako kot prodaja prek spleta, Waitrose.com, čemur se bodo ravno tako še bolj posvetili.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top