IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Jutri bodo odprli 186. Oktoberfest  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Slovenija: Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u

16.06.2019
Po uspešno zaključeni konferenci 2. FMCG Summit v Ljubljani smo obiskovalce spraševali, katera tema jim je bila najbolj všeč, katerega govornika so si najbolj zapomnili in kaj bi lahko kot organizatorji še popravili.
 
 
Matej Šretl, Petlja (d. o. o.):
"Na prvem FMCG Summitu me sicer ni bilo, ampak drugi se mi zdi dober. Teme so kakovostne, bi pa vsaj sam dal nekoliko večji poudarek praksi. Zdelo se mi je, da je bil poudarek predvsem na teoriji, so pa teme res simpatične. V spomin se mi je najbolj vtisnilo predavanje prvega govornika Zenela Batagelja. Postregel nam je s statističnimi podatki s trga, videlo se je, da ima kar precej izkušenj iz prakse, medtem ko so nekateri skrbeli bolj za EPP." 
 
Miha Kobal, Merit HP (d. o. o.):
"FMCG Summitu bi dal oceno prav dobro. Organizacijsko je bil dogodek zelo podoben lanskemu, ampak izpeljava pa precej boljša. Izboljšave so se zgodile na področju komunikacije, tudi časovnega okvira se je organizator držal, medtem ko so lani govorniki svoje nastope preveč podaljševali. Najbolj sta me navdušila Davorka Biondić Vince in Jean Jacques Vandenheede. Prva s svojim nastopom, drugi pa z vsebino." 
 
Klavdija Sluga, Engrotuš (d. o. o.):
"Super govorniki, res zelo zanimiva predavanja, najbolj pa bom seveda pohvalila našega šefa Andraža Tuša. Nad konferenco nimam nikakršnih pripomb. Vam jih naslednje leto zaupam, ko se vidimo na tretji FMCG konferenci v vaši izvedbi. (smeh)

Nazaj
 


 
 
 
back to top