IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Slovenija: Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u

16.06.2019
Po uspešno zaključeni konferenci 2. FMCG Summit v Ljubljani smo obiskovalce spraševali, katera tema jim je bila najbolj všeč, katerega govornika so si najbolj zapomnili in kaj bi lahko kot organizatorji še popravili.
 
 
Matej Šretl, Petlja (d. o. o.):
"Na prvem FMCG Summitu me sicer ni bilo, ampak drugi se mi zdi dober. Teme so kakovostne, bi pa vsaj sam dal nekoliko večji poudarek praksi. Zdelo se mi je, da je bil poudarek predvsem na teoriji, so pa teme res simpatične. V spomin se mi je najbolj vtisnilo predavanje prvega govornika Zenela Batagelja. Postregel nam je s statističnimi podatki s trga, videlo se je, da ima kar precej izkušenj iz prakse, medtem ko so nekateri skrbeli bolj za EPP." 
 
Miha Kobal, Merit HP (d. o. o.):
"FMCG Summitu bi dal oceno prav dobro. Organizacijsko je bil dogodek zelo podoben lanskemu, ampak izpeljava pa precej boljša. Izboljšave so se zgodile na področju komunikacije, tudi časovnega okvira se je organizator držal, medtem ko so lani govorniki svoje nastope preveč podaljševali. Najbolj sta me navdušila Davorka Biondić Vince in Jean Jacques Vandenheede. Prva s svojim nastopom, drugi pa z vsebino." 
 
Klavdija Sluga, Engrotuš (d. o. o.):
"Super govorniki, res zelo zanimiva predavanja, najbolj pa bom seveda pohvalila našega šefa Andraža Tuša. Nad konferenco nimam nikakršnih pripomb. Vam jih naslednje leto zaupam, ko se vidimo na tretji FMCG konferenci v vaši izvedbi. (smeh)

Nazaj
 


 
 
 
back to top