IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Slovenija/Italija: Vinitaly 2018 tudi s SLO udeležbo

19.04.2018
Vinitaly je glavni referenčni dogodek za vinski sektor, vinski del pa dopolnjuje SOL&Agrifood, sejem oljčnega olja in vrhunskih delikates. Tako kot lansko leto se je na sto tisoč kvadratnih metrih razstavnega prostora predstavilo več kot 4100 razstavljavcev, ki si jih je ogledovalo pkrog 130.000 obiskovalcev iz 140 držav. 
 
V Veroni je razstava letos potekala od minule nedelje do včeraj .To so bili štirje dnevi najpomembnejših dogodkov, srečanj, degustacij in ciljno usmerjenih delavnic za spodbujanje stikov med razstavljavci in poslovnimi obiskovalci, skupaj z bogatim programom konvencij, ki ponujajo razprave in analize o temah, povezanih z vinsko ponudbo in povpraševanjem v Italiji, Evropi in drugod po svetu.
 
Promocija slovenske rebule se je s posebnim "masterclassom" dodatno obrestovala. "Ker že 20 let vztrajamo na tem sejmu in pripovedujemo našp zgodbo je prišel čas, ko našo rebulo že dobro poznajo," je za TVS dejal Silvo Peršolja. Odmeven je bil tudi nastop kraševcev s teranom Vinakras in ostalih slovenskih vinarjev.
 
Cena SLO vin na izvozni liter je sicer v povprečju vsega 3 evre, a cene nagrajenih, ki jih je vedno več segajo veliko višje...
 
Na fotografiji predstavniki vinarne Ščurek. Drugi z leve je Igor Knez iz podjetja Vipano, ki predstavlja, kako se na modern način predstavljajo vinarji v Italiji 
 
Vipano se predstavi...
Medijsko podjetje Vipano, ki ga s sedežem v Celju zastopajo na slovenskem trgu, prihaja iz Augsburga v Nemčiji. Slednje se že 15 let ukvarja z osnovno dejavnostjo izdelave spletnih strani, medtem ko zadnja leta vlaga v razvoj povsem novega sistema virtualnega marketinga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top