IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Slovenija/Italija: Vinitaly 2018 tudi s SLO udeležbo

19.04.2018
Vinitaly je glavni referenčni dogodek za vinski sektor, vinski del pa dopolnjuje SOL&Agrifood, sejem oljčnega olja in vrhunskih delikates. Tako kot lansko leto se je na sto tisoč kvadratnih metrih razstavnega prostora predstavilo več kot 4100 razstavljavcev, ki si jih je ogledovalo pkrog 130.000 obiskovalcev iz 140 držav. 
 
V Veroni je razstava letos potekala od minule nedelje do včeraj .To so bili štirje dnevi najpomembnejših dogodkov, srečanj, degustacij in ciljno usmerjenih delavnic za spodbujanje stikov med razstavljavci in poslovnimi obiskovalci, skupaj z bogatim programom konvencij, ki ponujajo razprave in analize o temah, povezanih z vinsko ponudbo in povpraševanjem v Italiji, Evropi in drugod po svetu.
 
Promocija slovenske rebule se je s posebnim "masterclassom" dodatno obrestovala. "Ker že 20 let vztrajamo na tem sejmu in pripovedujemo našp zgodbo je prišel čas, ko našo rebulo že dobro poznajo," je za TVS dejal Silvo Peršolja. Odmeven je bil tudi nastop kraševcev s teranom Vinakras in ostalih slovenskih vinarjev.
 
Cena SLO vin na izvozni liter je sicer v povprečju vsega 3 evre, a cene nagrajenih, ki jih je vedno več segajo veliko višje...
 
Na fotografiji predstavniki vinarne Ščurek. Drugi z leve je Igor Knez iz podjetja Vipano, ki predstavlja, kako se na modern način predstavljajo vinarji v Italiji 
 
Vipano se predstavi...
Medijsko podjetje Vipano, ki ga s sedežem v Celju zastopajo na slovenskem trgu, prihaja iz Augsburga v Nemčiji. Slednje se že 15 let ukvarja z osnovno dejavnostjo izdelave spletnih strani, medtem ko zadnja leta vlaga v razvoj povsem novega sistema virtualnega marketinga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top