IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.10.2020 || FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Od jutri omejitev gibanja na občine  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |  Svet kmetijsko gozdarske zbornice danes izbira novega predsednika  |  Guinness predstavil brezalkoholno ralzičico piva  |  Coca-Cola European Partners v 5,6 milijard evrov vreden prevzem  |  Groszek z novim logom in prenovo trgovin  |  Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH   |  Kipper s 56. prodajalno v Kičevu  |  Podpora vinarskemu sektorju za promocijske dejavnosti na ciljnih trgih  |  Kleti Vinakoper na jesenskih ocenjevanjih pripadlo 29 medalj  |  Boots bo prodajal teste na covid-19  |  Trgovine so ob nedeljah zaprte   |  Gomex je "prispel" tudi v Čento  |  Niso zaprte vse trgovine v nakupovalnih središčih  |  Tušev spletni supermarket širi prevzemne lokacije in lokacije dostave  |  OZS poziva k šestemu paketu za pomoč gospodarstvu  |  Poziv trgovcem glede upoštevanja "koronaukrepov"  |  Policijsko uro zaradi pandemije razširili na več kot polovico upravnih območij  |  Sprememba vodstva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja  |   ||
   

Svet: Velike izgube za svetovni turizem

22.09.2020
Koronavirusna kriza je globalni turistični sektor v prvem letošnjem polletju stala 460 milijard dolarjev (390 milijard evrov), je izračunala Svetovna turistična organizacija.
 
Toliko namreč znaša skupna vrednost izgubljenih prihodkov. Izguba je približno petkrat večja kot med svetovno finančno krizo leta 2009. Število prihodov tujih turistov se je v polletju zmanjšalo za 440 milijonov oziroma 65 odstotkov.
 
Najslabše jo je odnesla Azija, ki je prva občutila posledice pandemije covida-19. Čeprav turistični sektor ponekod že okreva, bodo težave marsikje ostale še nekaj časa, so opozorili. V celotnem letu se bo število prihodov tujih turistov po njihovih napovedih zmanjšalo za 70 odstotkov

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top