IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Vedno več spletnega nakupovanja

13.11.2017
Nakupovanje prek spleta se v Sloveniji po podatkih statističnega urada povečuje. Od aprila 2016 do marca 2017 je spletni nakup opravilo 46 odstotkov državljanov ali okoli 703.080 oseb, starih od 16 do 74 let, medtem ko je bilo leto pred tem takih kupcev 40 odstotkov, prenaša današnji Dnevnik.

V opazovanem obdobju je 26 odstotkov kupcev prek spleta kupilo vstopnice za različne prireditve, 25 odstotkov jih je prek spleta oddalo rezervacijo za prenočišče, 14 odstotkov jih je prek spleta kupilo letalske vozovnice, najelo avtomobil ali pa si uredilo druge storitve, povezane z organizacijo potovanja.
 
Največ kupcev je v teh 12 mesecih prek spleta kupilo oblačila, športno opremo ali obutev – takih je bilo 50 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top