IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.07.2018 || Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |   ||
   

Slovenija: Vedno več spletnega nakupovanja

13.11.2017
Nakupovanje prek spleta se v Sloveniji po podatkih statističnega urada povečuje. Od aprila 2016 do marca 2017 je spletni nakup opravilo 46 odstotkov državljanov ali okoli 703.080 oseb, starih od 16 do 74 let, medtem ko je bilo leto pred tem takih kupcev 40 odstotkov, prenaša današnji Dnevnik.

V opazovanem obdobju je 26 odstotkov kupcev prek spleta kupilo vstopnice za različne prireditve, 25 odstotkov jih je prek spleta oddalo rezervacijo za prenočišče, 14 odstotkov jih je prek spleta kupilo letalske vozovnice, najelo avtomobil ali pa si uredilo druge storitve, povezane z organizacijo potovanja.
 
Največ kupcev je v teh 12 mesecih prek spleta kupilo oblačila, športno opremo ali obutev – takih je bilo 50 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top