IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.11.2017 || Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Slovenija: Valicon (in BlackBox) na svetovnem vrhu raziskav o nevromarketingu

21.10.2015
Danes so na Valiconu na novinarski konferenci Nevromarketing v praksi predstavili ultimativno orodje za razumevanje reakcij potrošnikov na TV oglase, ki sta ga razvili podjetji BlackBox in VALICON d.o.o. Cena v ZDA za podobno analizo oglasa kot ga nudi Valicon je okoli 30.000$, medtem ko je moč v Sloveniji analizo enega oglasa v sindiciranem modelu dobiti za ceno 2.500€.
 
Podjetje za aplikativno nevroznanost BlackBox, in trženjski raziskovalci z Valicona, so združili moči in razvili ultimativno orodje za razumevanje reakcij potrošnikov na TV oglase, ki sta ga novinarjem danes predstavila Maja Michieli in Andraž Zorko (na fotografiji) iz Valicona.
 
Slovenskim in tujim podjetjem so s tem omogočili  priložnost, da z optimizacijo marketinških naporov povečajo prodajo in s tem svoj poslovni uspeh.
 
Analize odzivov potrošnikov na različne avdio-vizualne dražljaje z uporabo EEG (elektroencifalografija) in eye-track tehnologije ponujajo še zadnje manjkajoče informacije v razumevanju odzivov potrošnikov, ki izvirajo iz nazavednega.
 
Ključnega pomena za razširitev uporabe novega orodja je tudi sam poslovni model, ki temelji na združevanju sredstev več naročnikov (t.i. sindiciran pristop), s čimer postane storitev cenovno bolj dostopna.
 
 Tudi zaradi takšnega poslovnega modela bosta podjetji do konca leta razpolagali z največjo bazo testiranih oglasov na svetu (200+)**, v prihodnjem letu pa načrtujeta razširitev te baze na več kot 400 testiranih oglasov. Takšna baza bo dragocen vir informacij za vse vpletene subjekte. V letu 2017 podjetji z omenjenim produktom načrtujeta preboj na tuje trge.
 
Koristi novega orodja so večstranske. Podjetja so pridobila novo orodje za večjo učinkovitost oglasov, kar bo dolgoročno vplivalo tako na njihov poslovni uspeh, kot tudi na poslovni uspeh medijev iz naslova oglaševanja. Obsežna baza omogoča globlji vpogled v delovanje oglasov, kar bo zanimivo tako za podjetja, kot za akademsko sfero. Nenazadnje, potrošniki bodo v manjši meri izpostavljeni neprijetnim oglasom, ki povzročajo neugodje.
 
Največja baza (analiziranih) oglasov na svetu
Podjetji sta konec septembra začeli s prvimi nevromarketinškimi testiranji z novo tehnologijo, ko so na vzorcu cca.30 opazovanih posameznikov (ic) različnih profilov prišli do prvih ugotovitev raziskave v kateri opazujejo delovanje možgan na posamezne oglase in njihovu (raz)dražljivost oz. (ne)ugodje.
 
S pomočjo analiz kampanj iz Slovenije, Hrvaške, Srbije ter BiH bodo imeli do konca meseca v svoji bazi podatke za približno 200 različnih oglasov. To bo hkrati največja tovrstna baza podatkov na svetu, ki bo omogočala analize ter primerjave tako na ravni posameznih držav kot tudi celotne regije. Za začetek.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top