IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Slovenija: Valicon (in BlackBox) na svetovnem vrhu raziskav o nevromarketingu

21.10.2015
Danes so na Valiconu na novinarski konferenci Nevromarketing v praksi predstavili ultimativno orodje za razumevanje reakcij potrošnikov na TV oglase, ki sta ga razvili podjetji BlackBox in VALICON d.o.o. Cena v ZDA za podobno analizo oglasa kot ga nudi Valicon je okoli 30.000$, medtem ko je moč v Sloveniji analizo enega oglasa v sindiciranem modelu dobiti za ceno 2.500€.
 
Podjetje za aplikativno nevroznanost BlackBox, in trženjski raziskovalci z Valicona, so združili moči in razvili ultimativno orodje za razumevanje reakcij potrošnikov na TV oglase, ki sta ga novinarjem danes predstavila Maja Michieli in Andraž Zorko (na fotografiji) iz Valicona.
 
Slovenskim in tujim podjetjem so s tem omogočili  priložnost, da z optimizacijo marketinških naporov povečajo prodajo in s tem svoj poslovni uspeh.
 
Analize odzivov potrošnikov na različne avdio-vizualne dražljaje z uporabo EEG (elektroencifalografija) in eye-track tehnologije ponujajo še zadnje manjkajoče informacije v razumevanju odzivov potrošnikov, ki izvirajo iz nazavednega.
 
Ključnega pomena za razširitev uporabe novega orodja je tudi sam poslovni model, ki temelji na združevanju sredstev več naročnikov (t.i. sindiciran pristop), s čimer postane storitev cenovno bolj dostopna.
 
 Tudi zaradi takšnega poslovnega modela bosta podjetji do konca leta razpolagali z največjo bazo testiranih oglasov na svetu (200+)**, v prihodnjem letu pa načrtujeta razširitev te baze na več kot 400 testiranih oglasov. Takšna baza bo dragocen vir informacij za vse vpletene subjekte. V letu 2017 podjetji z omenjenim produktom načrtujeta preboj na tuje trge.
 
Koristi novega orodja so večstranske. Podjetja so pridobila novo orodje za večjo učinkovitost oglasov, kar bo dolgoročno vplivalo tako na njihov poslovni uspeh, kot tudi na poslovni uspeh medijev iz naslova oglaševanja. Obsežna baza omogoča globlji vpogled v delovanje oglasov, kar bo zanimivo tako za podjetja, kot za akademsko sfero. Nenazadnje, potrošniki bodo v manjši meri izpostavljeni neprijetnim oglasom, ki povzročajo neugodje.
 
Največja baza (analiziranih) oglasov na svetu
Podjetji sta konec septembra začeli s prvimi nevromarketinškimi testiranji z novo tehnologijo, ko so na vzorcu cca.30 opazovanih posameznikov (ic) različnih profilov prišli do prvih ugotovitev raziskave v kateri opazujejo delovanje možgan na posamezne oglase in njihovu (raz)dražljivost oz. (ne)ugodje.
 
S pomočjo analiz kampanj iz Slovenije, Hrvaške, Srbije ter BiH bodo imeli do konca meseca v svoji bazi podatke za približno 200 različnih oglasov. To bo hkrati največja tovrstna baza podatkov na svetu, ki bo omogočala analize ter primerjave tako na ravni posameznih držav kot tudi celotne regije. Za začetek.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top