IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |  Carrefour zabeležil rekordno četrtletje  |  Nova Aroma v Podgorici bo odprta "non-stop"  |  Aldi na Otoku odprl svojo 900. prodajalno  |  Lidl podaljšuje prijave za najboljše slovenske mlade vinarje  |  1001 Cvet še naprej uradni čaj alpskih smučarjev in smučark  |  TZS:"Potrebna bo pomoč vlade"  |  Odštevanje do jutrišnje spletne FMCG konference uredništva InStore Srbije  |  Oblasti odobrile uporabo spornega herbicida Dicamba  |   ||
   

Slovenija: V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)

21.09.2020
Sedaj, ko je vse skupaj še sveže in sta tako zmagovalec Dirke po Franciji, Tadej Pogačar, kot drugouvrščeni na dirki vseh kolesarskih dirk, Primož Roglič, obnorela športno Slovenijo, lahko oba športnika mirno označimo kot vplivneža oz. influenserja.
 
 
Tega se dobro zavedajo tudi pri Fructalu in njihovi blagovni znamki Frutabela, ki je pred tedni predstavila nov TV oglas. Ta promovira zdrav način življenja, kar je po njihovem mnenju to, da daš kolesu vedno prednost pred osebnim vozilom. V reklami nastopa tudi slovenska kolesarska reprezentanca, en insert pokaže oba slovenska šampiona s pravkar končane kolesarske dirke po Franciji.
 
Nova komunikacijska strategija, ki jo povzema slogan "Spodbuja dobre navade", temelji na ideji, da je Frutabela tista majhna spodbuda, ki nam pomaga do boljših navad. Avtor oglasa je agencija Luna/TBWA.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top