IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Nizozemska: V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025

15.10.2019
Ob tem nameravajo spet povečati portfelj blagovnih znamk. Izvršni direktor nizozemskega koncerna Unilever, Alan Jope, je še poleti zatrdil, da bi morala družba povečati število blagovnih znamk. Letno proizvedejo 700.000 plastičnih pakiranj izdelkov.
 
 
 
 
 
Na svojem vrhuncu, vsaj glede števila blagovnih znamk,  je imel ta koncern kar 1600 blagovnih znamk, zaradi gospodarske krize in posledično številnih prodaj se je številka spustila na 400, je poročal nizozemski časnik FD.
 
Jope želi trend obrniti nazaj navzgor in poskrbeti za nekaj nakupov ter razvoj blagovnih znamk znotraj podjetja.
 
"Svet postaja vse bolj razdrobljen, tu mislim tako na kupce kot tudi na prodajne poti," je svoj načrt podprl Jope, kakršno usmeritev je imel v bistvu že njegov predhodnik na mestu izvršnega direktorja, Paul Polman.
 
Ta je pred odhodom uprizoril pravo nakupovalno mrzlico, za pripojitve znamk zapravil kar 11 milijard evrov. Prihodki od prodaje v prvem četrtletju so narasli za 3,1 odstotka, brez 32 na novo prevzetih znamk bi denimo rast prometa znašala le 2,4 odstotka.
 
Jope je dodal, da bo nove znamke skrbno izbiral, v mislih pa bo imel predvsem to, kakšen je njihov odnos do (čistega) okolja. V tej smeri gre na primer tudi njihov zadnji nakup.

Nazaj
 


 
 
 
back to top