IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  V četrtek Barcaffè Barista Cup finale  |  BAT bo odpustil 2.300 delavcev  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku   |  Zelenjava, sadje in mleko za šolarje  |  Nadomestilo zaradi oviranega ribolova  |  ZANIMIVOST: Brezalkoholni pub je "vroč"  |  Tikveš si od prodaje vina letos obeta 28,8 milijona evrov  |  Dve tretjini trgovcev še zmeraj brez spletne prodaje  |  Nova nagrada za oblikovanje Skazinega Bokashi Organka 2  |  Lidl od četrtka prisoten tudi v Zemunu  |  RAZISKAVA: Googlovo sporno zdravljenje (raka) na youtube  |  Mercator ponudil na prodaj TC v Novem Sadu (in še ostalih 10...)  |  V New Yorku dovoljena le še dva okusa e-cigaret  |  Novi izdelki projekta "Štartaj Slovenija" že na Sparovih policah   |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |   ||
   

Italija: V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)

23.08.2019
Italijanski distributer Selex načrtuje nadaljnje povečanje prodaje proizvodov njihove znamke za najmanj 2/3 do leta 2025, na 1.4 milijard  evrov.
 
Iz Selexa javljajo, da so lani z njihovo trgovinsko znamko prodali za 830 milijonov evrov proizvodov in da so bili še posebej uspešni v prodaji proizvodov za zdravo življenje.
 
Preko 90% Selexovih dobaviteljev za proizvode, ki jih opremijo z njihovo oznako so domačega izvora.
 
V ponudbi z njihovim logotipom imajo prek 5400 SKU-jev in med njimi so tudi naslednje znamke: Vale, Su, Vanto, Il Gigante… 


Nazaj
 


 
 
 
back to top