IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Severna Makedonija: V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni

02.03.2021
Prihodki od prodaje so lani zaradi številnih omejitev, zlasti v drugem četrtletju, znašali 26,1 milijona evrov, kar je 15 odstotkov manj kot leta 2019. Podjetje je skoraj vse prihodke ustvarilo na domačem trgu (26,09 milijona evrov).

Poslovni odhodki podjetja so lani znašali 25,2 milijona evrov in so za 20 odstotkov nižji od predhodnega primerjalnega leta. Največja postavka odhodkov so stroški surovin in znašajo 10,5 milijona evrov. Odhodki za oglaševanje in trženje so se zmanjšali za 52 %. Čisti dobiček Prilepske pivovarne je lani znašal 1,34 milijona evrov.
 
Podjetje ima pod svojim okriljem blagovni znamki piva Zlaten dab in Krali Marko, gazirane brezalkoholne pijače Gazoza, za makedonski trg pa distribuira tudi blagovne znamke svetovnega proizvajalca PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton) ter piv Tuborg.
 
 
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top