IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Slovenija: V Portorožu je vrata odprla 27. SMK

31.05.2022
Slovenska marketinška konferenca je ena od redkih konferenc pri nas, ki je potekala tudi v času dogodkovnega "mrka". Letošnja različica se je začela danes ob 9. uri v Grand hotelu Bernardin in bo potekala še jutri.

Uvodni sklop predavanj je namenjen eni od trenutno najbolj vročih tem v marketingu, to je seveda metavesolje. Med 9. in 10.30 so se bna odru zvrstili ključni govorec Nick Preangle, izvršni kreativni direktor v agencijski mreži R/GA, Klemen Peternel (Kalmia), in Christoper Coomes, inovator in menedžer.

Med 11.00 in 12.15 bo potekal drugi sklop z imenom "Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati "novo" vedenje svojih potrošnikov?"
 
Predavali bodo Andraž Zorko in Zenel Batagelj (Valicon), Vesna Hajnšek (Swarovski), Luka Kogovšek (VenetiCOM) in Tjaša Jarc (Džungla plants).

Prvo predavanje po kosilu – med 13.30 in 14.45 – bo kot naročeno za tiste, ki želijo oblikovati ali pa izpopolniti fleksibilne oziroma hibridne marketinške ekipe.
 
Predavali bodo Tamara Valenčič, strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega dizajna in HRM, Vesna M. Kovač (Celtra), Matej Golob (CorpoHub) in Vito Babuder (Klančar žerjavi).

Tudi o podatkih bo govora. Natančneje, o njih bodo med 15.00 in 16.30 v vsebinskem sklopu "Kako do večje podatkovne neodvisnosti in večje digitalne učinkovitosti v naslednjih letih?" govorili Maciej Zawadziński (Piwik PRO), Simon Struna (iPROM), Marko Maučec (Escapebox) in Simon Slonjšak (Telekom Slovenije).

Zadnji sklop predavanj – "Mlade znamke na pohodu – kaj se lahko naučimo od njih?" – bo med 16.45 in 18.20, predavali pa bodo Petra Parovel (SWY), Klavdija Novak (Frizer Crispus), Jannik Diefenbach (Gramps GmbH) in Uroš Svenšek (Agencija 101). Sledilo bo predavanje skritega gosta 27. SMK, ob 21. uri pa se v News Cafeju začneta koncert in zabava.

Nagrad za marketinško odličnost tokrat ne bodo podelili, saj so jih nazadnje manj kot pred letom dni, na 26. SMK, ki je bila oktobra lani.



Nazaj
 
 
 
 
back to top