IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Slovenija: V Ljubljani poteka enajsta Fanfara

22.03.2018
Fanfara je največja slovenska študentska marketinška konferenca, ki jo že 11. leto zapored pripravlja Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Tema letošnje konference je prihodnost. 

Prihodnost je negotova, a vseeno zanimiva in ravno zato na fanfari iščejo koščke, ki bodo zapolnili še neznano. Mladi se med zanimivimi predavanji uglednih govornikov tudi na delavnicah ukvarjajo s trendi na področju uporabniške izkušnje, kriptovalut, visoke tehnologije, prihodnosti oglaševalskega sveta, inovativnih podjetij in drugih področij, kjer lahko pričakujemo številne spremembe.
 
Gre za celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga.
 
Organizira ga zavzeta 29-članska ekipa, ki je razdeljena na 8 ekip (kreativa, program, PR in promocija, afterparty, dizajn, digital, sponzorstva ter vibe  in protokol). Člani vseh ekip imajo skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa vse navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top