IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |   ||
   

Slovenija: V Ljubljani poteka enajsta Fanfara

22.03.2018
Fanfara je največja slovenska študentska marketinška konferenca, ki jo že 11. leto zapored pripravlja Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Tema letošnje konference je prihodnost. 

Prihodnost je negotova, a vseeno zanimiva in ravno zato na fanfari iščejo koščke, ki bodo zapolnili še neznano. Mladi se med zanimivimi predavanji uglednih govornikov tudi na delavnicah ukvarjajo s trendi na področju uporabniške izkušnje, kriptovalut, visoke tehnologije, prihodnosti oglaševalskega sveta, inovativnih podjetij in drugih področij, kjer lahko pričakujemo številne spremembe.
 
Gre za celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga.
 
Organizira ga zavzeta 29-članska ekipa, ki je razdeljena na 8 ekip (kreativa, program, PR in promocija, afterparty, dizajn, digital, sponzorstva ter vibe  in protokol). Člani vseh ekip imajo skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa vse navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top