IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Slovenija: V Ljubljani poteka enajsta Fanfara

22.03.2018
Fanfara je največja slovenska študentska marketinška konferenca, ki jo že 11. leto zapored pripravlja Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Tema letošnje konference je prihodnost. 

Prihodnost je negotova, a vseeno zanimiva in ravno zato na fanfari iščejo koščke, ki bodo zapolnili še neznano. Mladi se med zanimivimi predavanji uglednih govornikov tudi na delavnicah ukvarjajo s trendi na področju uporabniške izkušnje, kriptovalut, visoke tehnologije, prihodnosti oglaševalskega sveta, inovativnih podjetij in drugih področij, kjer lahko pričakujemo številne spremembe.
 
Gre za celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga.
 
Organizira ga zavzeta 29-članska ekipa, ki je razdeljena na 8 ekip (kreativa, program, PR in promocija, afterparty, dizajn, digital, sponzorstva ter vibe  in protokol). Člani vseh ekip imajo skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa vse navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top