IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |   ||
   

Slovenija: V Ljubljani poteka enajsta Fanfara

22.03.2018
Fanfara je največja slovenska študentska marketinška konferenca, ki jo že 11. leto zapored pripravlja Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Tema letošnje konference je prihodnost. 

Prihodnost je negotova, a vseeno zanimiva in ravno zato na fanfari iščejo koščke, ki bodo zapolnili še neznano. Mladi se med zanimivimi predavanji uglednih govornikov tudi na delavnicah ukvarjajo s trendi na področju uporabniške izkušnje, kriptovalut, visoke tehnologije, prihodnosti oglaševalskega sveta, inovativnih podjetij in drugih področij, kjer lahko pričakujemo številne spremembe.
 
Gre za celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga.
 
Organizira ga zavzeta 29-članska ekipa, ki je razdeljena na 8 ekip (kreativa, program, PR in promocija, afterparty, dizajn, digital, sponzorstva ter vibe  in protokol). Člani vseh ekip imajo skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa vse navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top