IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

Nemčija: V Aldiju spremembe (strategije) do leta 2020

10.07.2019
Aldi Nord (sever) in Aldi Süd (jug) nameravata do leta 2020 uskladiti vse oznake lastne trgovinske znamke (TBZ) iz standardne in promocijske ponudbe.

Posamezne posebne ponudbe in regionalne specialitete bodo še naprej na policah "nedotaknjene" oz. "centralizirane".

Od leta 2020 bo tako potekala skupna usklajena strategija ter koordinacija marketinškega in oglaševalskega razporeda. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top