IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || Danes ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |   ||
   

Nemčija: V Aldiju spremembe (strategije) do leta 2020

10.07.2019
Aldi Nord (sever) in Aldi Süd (jug) nameravata do leta 2020 uskladiti vse oznake lastne trgovinske znamke (TBZ) iz standardne in promocijske ponudbe.

Posamezne posebne ponudbe in regionalne specialitete bodo še naprej na policah "nedotaknjene" oz. "centralizirane".

Od leta 2020 bo tako potekala skupna usklajena strategija ter koordinacija marketinškega in oglaševalskega razporeda. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top