IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.06.2020 || Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Na seznamu presežnih delavcev v Hisense Gorenje Europe 46 zaposlenih  |  Slovenija tretja na svetu po namenjenih sredstvih za okrevanje gospodarstva!  |  Citypark podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat 5.junija  |  Gigine testenine z vod(k)o  |  Odprli restavracije, muzeje in kinodvorane  |  Amazon bo večini začasnih delavcev ponudil trajno zaposlitev  |  V lizbonski regiji trgovski centri (še) zaprti  |  Sprememba v upravi Kauflanda  |  Nestlé v sporu z ameriškim Impossible Foods  |  Republika Južna Afrika odpravila prepoved prodaje alkohola  |  Organski lešniki Zaum na policah švicarskih trgovin Coop  |  TZS:"Tudi mali trgovci želijo obratovanje trgovin ob nedeljah in praznikih"   |  Maruša Škopac:"Delo trgovin ob nedeljah in praznikih je v turizmu eksistenčnega pomena"  |  Vipavske vrtnice bodo predelali za izdelavo kozmetike  |  V Heinekenu "žezlo" prevzel Dolf Van den Brink  |  Telemachov EON z novostmi  |   ||
   

Nemčija: V Aldiju spremembe (strategije) do leta 2020

10.07.2019
Aldi Nord (sever) in Aldi Süd (jug) nameravata do leta 2020 uskladiti vse oznake lastne trgovinske znamke (TBZ) iz standardne in promocijske ponudbe.

Posamezne posebne ponudbe in regionalne specialitete bodo še naprej na policah "nedotaknjene" oz. "centralizirane".

Od leta 2020 bo tako potekala skupna usklajena strategija ter koordinacija marketinškega in oglaševalskega razporeda. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top