IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.10.2019 || Pivovarna Loo-Blah-Nah jutri odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Uspel 5. FMCG Retail Summit revije InStore v Zagrebu  |  Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |   ||
   

Svet: Unilever spreminja portfelj svojih izdelkov

13.12.2013
Podjetje Unilever je najavilo preobrazbo svojega proizvodnega portfelja iz katerega bodo izločeni nekateri od proizvodov in to s ciljem učinkovitejšega poslovanja in skrajšanja verige nabave.
 
Pričakujejo, da bo  Unilever (zastopnik za Slovenijo in Hrvaško je pred kratkim postala Skupina Atlantic) s koncentracijo na svoje ključne blagovne znamke in izločanjem tistih, ki so manj dobičkonosne, v naslednjem letu privarčeval  do 500 milijonov evrov. 
 
To je del njihove poslovne strategije "Pot k napredku", ki so si jo zastavili leta 2000.

Unilever je v tretjem kvartalu leta 2013 zabeležil  rast prihodkov od prodaje za 4,4%, medtem ko jim je količina prodanih proizvodov zrasla za 2,9%.

"Načrtujemo z napredkom inovacij in s ciljem doseganja dolgoročne rasti in razvoja poslovanja," je razložil  izvršni direktor Paul Polman (na fotografiji).

Nazaj
 


 
 
 
back to top