IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Svet: Unilever spreminja portfelj svojih izdelkov

13.12.2013
Podjetje Unilever je najavilo preobrazbo svojega proizvodnega portfelja iz katerega bodo izločeni nekateri od proizvodov in to s ciljem učinkovitejšega poslovanja in skrajšanja verige nabave.
 
Pričakujejo, da bo  Unilever (zastopnik za Slovenijo in Hrvaško je pred kratkim postala Skupina Atlantic) s koncentracijo na svoje ključne blagovne znamke in izločanjem tistih, ki so manj dobičkonosne, v naslednjem letu privarčeval  do 500 milijonov evrov. 
 
To je del njihove poslovne strategije "Pot k napredku", ki so si jo zastavili leta 2000.

Unilever je v tretjem kvartalu leta 2013 zabeležil  rast prihodkov od prodaje za 4,4%, medtem ko jim je količina prodanih proizvodov zrasla za 2,9%.

"Načrtujemo z napredkom inovacij in s ciljem doseganja dolgoročne rasti in razvoja poslovanja," je razložil  izvršni direktor Paul Polman (na fotografiji).

Nazaj
 


 
 
 
back to top