IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  Despar Italija predstavil Despar Veggie  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |   ||
   

Svet: Unilever prodaja tri blagovne znamke za nego las

20.11.2013
Uprava podjetja Unilever je včeraj najavila prodajo treh blagovnih znamk za nego las.

Blagovne znamke Soft & Beautiful, TCB in Pro-Line Comb-Thru bodo prodali podjetju Strength of Nature, ki proizvaja preparate za nego las.
 
Pričakuje se, da bo transakcija v popolnosti realizirana do konca decembra.

Unilever je že prodal nekaj blagovnih znamk katerih dobičkonosnost je bila ocenjena kot nezadovoljiva.

Nazaj
 


 
 
 
back to top