IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Nizozemska: Unilever prevzema blagovno znamko za nego kože Tatcha

12.06.2019
S sedeža nizozemskega koncerna Unilever so včeraj sporočili, da so podpisali sporazum o prevzemu blagovne znamke Tatcha, ki ponuja izdelke za nego kože.
 
 
Blagovno znamko je leta 2009 v San Franciscu ustanovila Victoria Tsai, ima pa Tatcha svoj inovacijski center, ki se imenuje Tatcha Institute sedaj na Japonskem. V njem skušajo znanstveniki ustvariti izdelke na bazi zelenega čaja, riža in alg, znanih pod zaščitenim imenom Hadasei-3.
 
Ob združitvi Tatche pod bogat portfelj izdelkov Unilever, je Tsaijeva dejala: "Ko sem ustvarila blagovno znamko, je bila moja velika želja ustvariti brand, ki bo živel vsaj 100 let. To je z novim domovanjem, pod Unileverjem, vsekakor možno."
 
Izdelki Tatcha, ki so za zdaj večinoma na voljo le v ZDA, vsebujejo blagovne znamke, kot npr. Luminous Dewy Skin mist, The Silk Canvas primer, The Water Cream moisturiser in The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.
 
Posel, ki naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta, naj bi bil po poročanju nekaterih medijev vreden 500 milijonov dolarjev (440 milijonov evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top