IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.08.2020 || Velika Britanija uvaja karanteno za Francijo  |  Črna gora spet odprta za sosede  |  Mediana: "Več kot polovica z manj obiski v trgovinah"  |  Voka Snaga poziva na pravilno zbiranje bioodpadkov  |  Nov Univerexport v Zrenjaninu  |  Za dezinfekcijska sredstva bo šlo 7,2 milijona litrov vina  |   ZDA zadržale (visoke) carine za evropske izdelke  |  Zavezništvo Agecore se je (po 200 dneh) pobotalo s Coca-Colo  |  Sky Cola na naslovnici z Wonder Woman  |  Nestlé razvija napitek iz grahovih proteinov  |  ZN v Libanon že poslali 50 tisoč ton moke  |  Amazon na jugu Indije zagnal spletno prodajo zdravil  |  Carrefour doniral 40 ton hrane Libanonu  |  Walmart in Instacart s skupnim projektom hitre dostave  |  Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |   ||
   

Nizozemska: Unilever prevzema blagovno znamko za nego kože Tatcha

12.06.2019
S sedeža nizozemskega koncerna Unilever so včeraj sporočili, da so podpisali sporazum o prevzemu blagovne znamke Tatcha, ki ponuja izdelke za nego kože.
 
 
Blagovno znamko je leta 2009 v San Franciscu ustanovila Victoria Tsai, ima pa Tatcha svoj inovacijski center, ki se imenuje Tatcha Institute sedaj na Japonskem. V njem skušajo znanstveniki ustvariti izdelke na bazi zelenega čaja, riža in alg, znanih pod zaščitenim imenom Hadasei-3.
 
Ob združitvi Tatche pod bogat portfelj izdelkov Unilever, je Tsaijeva dejala: "Ko sem ustvarila blagovno znamko, je bila moja velika želja ustvariti brand, ki bo živel vsaj 100 let. To je z novim domovanjem, pod Unileverjem, vsekakor možno."
 
Izdelki Tatcha, ki so za zdaj večinoma na voljo le v ZDA, vsebujejo blagovne znamke, kot npr. Luminous Dewy Skin mist, The Silk Canvas primer, The Water Cream moisturiser in The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.
 
Posel, ki naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta, naj bi bil po poročanju nekaterih medijev vreden 500 milijonov dolarjev (440 milijonov evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top