IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sreda, 25.05.2022 | || | || |
VB: Unilever ne bo zvišal ponudbe za prevzem enote za izdelke brez recepta GSK20.01.2022
Britanski proizvajalec izdelkov za gospodinjstvo Unilever je sporočil, da ne bo zvišal zadnje ponudbe v višini 50 milijard funtov za prevzem enote za izdelke brez recepta farmacevtskega velikana Glaxosmithkline (GSK).
![]() Slednji je pred dnevi dejal, da je od Unileverja prejel tri ponudbe za GSK Consumer Healthcare, a je vse zavrnil.
V GSK, ki ima v lasti 68 odstotkov družbe GSK Consumer Healthcare, medtem ko je preostali delež v rokah farmacevtskega velikana Pfizer, menijo, da so bile ponudbe prenizke, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
"Unilever je zavezan k ohranjanju stroge finančne discipline, saj lahko le tako zagotovimo, da bodo imeli prevzemi za naše delničarje pozitivne učinke," so zapisali v današnji izjavi za javnost. Ob tem so dodali, da ponudbe, ki znaša 50 milijard funtov (približno 60 milijard evrov), ne bodo zvišali.
V ponedeljek so iz Unileverja, ki med drugim izdeluje sladoled Magnum, čistilo za površine Cif in milo Dove, sicer sporočili, da je njihova prihodnja strateška usmeritev v širjenju prisotnosti na področju izdelkov za zdravje, lepoto in higieno.
GSK Consumer Healthcare, ki ima v paleti izdelkov zobno pasto Sensodyne, zdravilo za lajšanje bolečin Panadol in zdravilo proti prehladu Theraflu, bi bil tako strateško primerna družba za britanski koncern.
Zadnjo Unileverjevo ponudbo je GSK prejel 20. decembra v vrednosti 50 milijard funtov, pri čemer bi prejeli za 41,7 milijarde funtov v denarju in 8,3 milijarde funtov v Unileverjevih delnicah.
Do ponudb je po poročanju AFP prišlo, ker je GSK želel iz podjetja izločili enoto za izdelke brez recepta, da bi se osredotočil na osrednjo farmacevtsko dejavnost, je še dodala AFP.
Nazaj
|
|
|