IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |  Ministri EU o proračunu za kmetijsko politiko po letu 2020  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |  Aktivno ob otvoritvi nove dm prodajalne v Ribnici  |  Carrefour v sodelovanje z Googlom?  |  Kmalu višji davek na dodano vrednost  |  Ali drži pravilo petih sekund o hrani na tleh in ali imajo testenine rok uporabe?  |  Trgovina na drobno maja navzgor  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani do torka  |  Potapljači (s Sparom) očistili reko Savo 10 kilogramov smeti   |  Paloma z "bodi fit" programom podprla skakalke"  |  Danes odprta obnovljena dm prodajalna v Sežani   |  Varuh Podgoršek poziva k nakupu domače zelenjave  |  Jutri (poletna) Ljubljanska vinska pot   |  Tudi druga Petrolova trgovina z živili HopIN v Ljubljani, od danes - "živi"   |  Hofer za dobrodelnost  |  Odprta stota BIPA poslovalnica  |  V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov  |   ||
   

Svet: Unilever marketinške izdatke skrčil za skoraj tretjino

12.03.2018
Oglaševalski velikani še naprej močno krčijo proračune za marketing. Za P&G-jem je drastične ukrepe uresničil še njegov veliki tekmec Unilever, ki vedno več marketinških aktivnosti opravi interno.
 
 
V svojem poročilu za leto 2017 je Unilever na področju izdelkov široke potrošnje stroške za marketinške aktivnosti znižal za 30 odstotkov, predvsem zaradi tega, ker jih zdaj izvajajo znotraj podjetja in manj sodelujejo z zunanjimi agencijami.
 
Unilever je leta 2016 ustanovil interno agencijo U-studios, ki s 17 pisarnami deluje v 12 državah. Z njo so želeli slediti potrošnikom in njihovim spremenjenim navadam, predvsem pa so želeli najti rešitev za naraščajočo uporabo programov za blokiranje spletnih oglasov.
 
"Več vsebin ustvarjamo znotraj hiše. Naših 17 enot ustvarja vsebine hitrejše in 30 odstotkov cenejše kot pa zunanje agencije," pojasnjujejo v poročilu.  Unileverjeve navedbe naj bi bile le vrh ledene gore oziroma napoved, da bodo veliki oglaševalci postopoma vedno več marketinških aktivnosti poskušali ustvariti sami.
 
Kot navaja  portal AdWeek, je največji oglaševalski holding na svetu WPP letos letos zabeležil enega največjih padcev delnic v svoji zgodovini.

Nazaj
 


 
 
 
back to top