IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |   ||
   

Svet: Unilever marketinške izdatke skrčil za skoraj tretjino

12.03.2018
Oglaševalski velikani še naprej močno krčijo proračune za marketing. Za P&G-jem je drastične ukrepe uresničil še njegov veliki tekmec Unilever, ki vedno več marketinških aktivnosti opravi interno.
 
 
V svojem poročilu za leto 2017 je Unilever na področju izdelkov široke potrošnje stroške za marketinške aktivnosti znižal za 30 odstotkov, predvsem zaradi tega, ker jih zdaj izvajajo znotraj podjetja in manj sodelujejo z zunanjimi agencijami.
 
Unilever je leta 2016 ustanovil interno agencijo U-studios, ki s 17 pisarnami deluje v 12 državah. Z njo so želeli slediti potrošnikom in njihovim spremenjenim navadam, predvsem pa so želeli najti rešitev za naraščajočo uporabo programov za blokiranje spletnih oglasov.
 
"Več vsebin ustvarjamo znotraj hiše. Naših 17 enot ustvarja vsebine hitrejše in 30 odstotkov cenejše kot pa zunanje agencije," pojasnjujejo v poročilu.  Unileverjeve navedbe naj bi bile le vrh ledene gore oziroma napoved, da bodo veliki oglaševalci postopoma vedno več marketinških aktivnosti poskušali ustvariti sami.
 
Kot navaja  portal AdWeek, je največji oglaševalski holding na svetu WPP letos letos zabeležil enega največjih padcev delnic v svoji zgodovini.

Nazaj
 


 
 
 
back to top