IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odprl danes v Ilirski Bistrici  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola slabih 30 milijonov EUR namenila za proizvodnji obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Kaj so kupci v letu 2018 največ iskali?  |  Trgovci proti predlogu EU o (ne)pošteni trgovinski praksi  |   ||
   

Svet: Unilever marketinške izdatke skrčil za skoraj tretjino

12.03.2018
Oglaševalski velikani še naprej močno krčijo proračune za marketing. Za P&G-jem je drastične ukrepe uresničil še njegov veliki tekmec Unilever, ki vedno več marketinških aktivnosti opravi interno.
 
 
V svojem poročilu za leto 2017 je Unilever na področju izdelkov široke potrošnje stroške za marketinške aktivnosti znižal za 30 odstotkov, predvsem zaradi tega, ker jih zdaj izvajajo znotraj podjetja in manj sodelujejo z zunanjimi agencijami.
 
Unilever je leta 2016 ustanovil interno agencijo U-studios, ki s 17 pisarnami deluje v 12 državah. Z njo so želeli slediti potrošnikom in njihovim spremenjenim navadam, predvsem pa so želeli najti rešitev za naraščajočo uporabo programov za blokiranje spletnih oglasov.
 
"Več vsebin ustvarjamo znotraj hiše. Naših 17 enot ustvarja vsebine hitrejše in 30 odstotkov cenejše kot pa zunanje agencije," pojasnjujejo v poročilu.  Unileverjeve navedbe naj bi bile le vrh ledene gore oziroma napoved, da bodo veliki oglaševalci postopoma vedno več marketinških aktivnosti poskušali ustvariti sami.
 
Kot navaja  portal AdWeek, je največji oglaševalski holding na svetu WPP letos letos zabeležil enega največjih padcev delnic v svoji zgodovini.

Nazaj
 


 
 
 
back to top