IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.01.2021 || PepsiCo za neto ničelne izpuste do leta 2040  |  Lani (na kratko) ustavili covid-19 in za 3,6-odstotkov povečali izvoz  |  Gospodarstvo se je lani skrčilo (le) za pet odstotkov  |  Dovolili vstop še enemu članu ekipe strokovnjakov WHO  |  Na avtocesti A1 (od danes) prepoved prehitevanja za tovornjake   |  AquafilSLO je partner projekta Čebelja pot Mestne občine Ljubljana  |  Cepivo podjetja Johnson & Johnson naj bi bilo varno in učinkovito  |  Bariila se je polastila britanskega podjetja Evangelists  |  OZS (še naprej) piše vladi  |  Struc na čelu mariborskega zavoda za turizem  |  Francoska vlada nasprotuje "poroki" s kanadskim trgovcem  |  Umar:"Posledice ukrepov v drugem valu manjše"  |  Imunodis - nova kategorija na policah marketov DIS  |  Uvoz piva 28-kratno presegel izvoz  |  Cromaris za brancina prejel tri zvezdice bruseljskega inštituta International Taste  |  Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji  |  Petrol v prevzem hrvaškega trgovca z naftnimi derivati Crodux  |  Mercatorjeva platforma za mlade TikTok zvezde z dvema milijonoma ogledov  |  Ben & Jerry's predstavil sladoled za pse  |  Gostinci zahtevajo posebno obravnavo  |   ||
   

Svet: Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe

19.09.2019
Unilever, Carlsberg in Arla Foods so se združili v pobudi, da še nekoliko zmanjšajo odpadke hrane in nameravajo rok uporabe prirediti tako, da bodo uporabniki izdelke hranili še nekoliko dlje, kot pa to predlaga datum, odtisnjen na embalaži.
 
 
 
 
 
Vsem dobro znani napis "Najbolje porabiti do" bodo na embalažah nadomestili s "Pogosto dobro tudi po", s čimer upajo, da bo več potrošnikov razmislilo, ali je živilo res pametno vreči v smeti, v primeru, da je tisti osnovni rok trajanja potekel.
 
K takšnemu početju jih je nagovorilo dansko zagonsko podjetje Too Good To Go, cilj pa je seveda zmanjšati odpadke hrane. Po zadnjih podatkih naj bi kar tretjina proizvedene hrane in pijače končala v smeteh!
 
Študija je dokazala, da 53 odstotkov potrošnikov ne pozna razlike med "najbolje porabiti do" (BBE) in "porabiti do" (UBD). Mette Lykke, izvršna direktorica Too Good To Go pravi, da je drugi napis namenjen svežim izdelkom, ki se zelo hitro pokvarijo, prvi pa je bolj za orientacijo. Oznaka BBE pravi, da izdelku morda kakovost po natisnjenem roku sicer upade, a je še zmeraj zdrav za uživanje in ne pripelje do zdravstvenih težav.

Nazaj
 


 
 
 
back to top