IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Svet: Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe

19.09.2019
Unilever, Carlsberg in Arla Foods so se združili v pobudi, da še nekoliko zmanjšajo odpadke hrane in nameravajo rok uporabe prirediti tako, da bodo uporabniki izdelke hranili še nekoliko dlje, kot pa to predlaga datum, odtisnjen na embalaži.
 
 
 
 
 
Vsem dobro znani napis "Najbolje porabiti do" bodo na embalažah nadomestili s "Pogosto dobro tudi po", s čimer upajo, da bo več potrošnikov razmislilo, ali je živilo res pametno vreči v smeti, v primeru, da je tisti osnovni rok trajanja potekel.
 
K takšnemu početju jih je nagovorilo dansko zagonsko podjetje Too Good To Go, cilj pa je seveda zmanjšati odpadke hrane. Po zadnjih podatkih naj bi kar tretjina proizvedene hrane in pijače končala v smeteh!
 
Študija je dokazala, da 53 odstotkov potrošnikov ne pozna razlike med "najbolje porabiti do" (BBE) in "porabiti do" (UBD). Mette Lykke, izvršna direktorica Too Good To Go pravi, da je drugi napis namenjen svežim izdelkom, ki se zelo hitro pokvarijo, prvi pa je bolj za orientacijo. Oznaka BBE pravi, da izdelku morda kakovost po natisnjenem roku sicer upade, a je še zmeraj zdrav za uživanje in ne pripelje do zdravstvenih težav.

Nazaj
 


 
 
 
back to top