IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Svet: Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe

19.09.2019
Unilever, Carlsberg in Arla Foods so se združili v pobudi, da še nekoliko zmanjšajo odpadke hrane in nameravajo rok uporabe prirediti tako, da bodo uporabniki izdelke hranili še nekoliko dlje, kot pa to predlaga datum, odtisnjen na embalaži.
 
 
 
 
 
Vsem dobro znani napis "Najbolje porabiti do" bodo na embalažah nadomestili s "Pogosto dobro tudi po", s čimer upajo, da bo več potrošnikov razmislilo, ali je živilo res pametno vreči v smeti, v primeru, da je tisti osnovni rok trajanja potekel.
 
K takšnemu početju jih je nagovorilo dansko zagonsko podjetje Too Good To Go, cilj pa je seveda zmanjšati odpadke hrane. Po zadnjih podatkih naj bi kar tretjina proizvedene hrane in pijače končala v smeteh!
 
Študija je dokazala, da 53 odstotkov potrošnikov ne pozna razlike med "najbolje porabiti do" (BBE) in "porabiti do" (UBD). Mette Lykke, izvršna direktorica Too Good To Go pravi, da je drugi napis namenjen svežim izdelkom, ki se zelo hitro pokvarijo, prvi pa je bolj za orientacijo. Oznaka BBE pravi, da izdelku morda kakovost po natisnjenem roku sicer upade, a je še zmeraj zdrav za uživanje in ne pripelje do zdravstvenih težav.

Nazaj
 


 
 
 
back to top