IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |   ||
   

ZDA: Tyson Foods ustoličil novega izvršnega direktorja

04.08.2020
Tyson Foods Inc. je svojega dosedanjega predsednika uprave Deana Banksa imenoval za direktorja družbe, potem ko se je eden največjih svetovnih proizvajalcev mesnih izdelkov znašel pod težo visokih stroškov.
 
 
Banks bo na vodilni poziciji oktobra nadomestil Noela Whitea, ki je v podjetju že 37 let, medtem ko se je Banks upravi pridružil pred tremi leti in decembra postal predsednik. Pred tem je deloval v hčerinskem podjetju Googla, Alphabet Inc. Podjetju bo skušal Banks pomagati pri uvedbi tehnološko naprednejšega pakiranja mesa, poudarek pa bo tudi na zdravju in varnosti zaposlenih.
 
Tyson Foods je med tistimi podjetji, ki so morala marc ain aprila popolnoma zaustaviti proizvodnjo s klavnicami, kar se bo zagotovo poznalo na letnih rezultatih in prodaji še v prihodnjem letu. Obrati so zdaj spet odprti, a se delavci bojijo prihoda v službo, da ne bi staknili virusa.
 
Podjetje je sporočilo, da je povpraševanje restavracij drastično upadlo, tako da je FMCG sektor edina rešilna bilka. V zadnjem četrtletju je Tyson tako zabeležil 120 mililijonov dolarjev izgube v kategoriji piščančjega mesa, potem ko je lani tak čas pridelal 237 milijonov dolarjev plusa. Prodaja je znašala nekaj več kot 10 milijard dolarjev.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top