IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Slovenija: Tuševa priložnost za inovativne – na policah izdelki Matica Vizjaka

25.04.2019
Slovenski trgovec Tuš je na svoje police uvrstil domače izdelke slovenskega inovativnega kmeta leta, Matica Vizjaka (na fotografiji).
 
Na družinski kmetiji Vizjakovih v Šmarju pri Jelšah nastajajo mnogi domači izdelki, izmed njih pa so Tuševim kupcem od zdaj na voljo kremni medi, omake Chilli Frik in vino Chilli. Tuš ima sicer v svoji ponudbi že več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla.
 
V Tušu so se že pred leti zavezali strategiji podpore slovenskim proizvajalcem, ki s svojimi izdelki dajejo identiteto našim krajem. Tako je na njihovih policah danes že več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla, med njimi so tudi mnogi, ki jih dobavitelji pridelujejo v neposredni okolici Tuševih trgovin.
 
Takšni so tudi izdelki Kmetije Vizjak, saj je v njihovi neposredni bližini ena od Tuševih franšiznih prodajaln. "Našim kupcem smo ta teden prvič ponudili njihov kremni med različnih okusov, omake Chilli Frik iz domačih čilijev in inovativni izdelek vino Chilli, kjer je polsladkemu belemu in sladkemu roseju dodana rahla pikantna nota," pojasnjujejo v Tušu.
 
Prav s tem vinom je mladi inovativni kmet leta 2017 Matic Vizjak nedavno navdušil washingtonsko "smetano". Novost v ponudbi hipermarketov je dokaz, da se v Tušu kot slovenskem trgovcu s posebno odgovornostjo do slovenske hrane posvečajo oblikovanju ponudbe.
 
Že nekaj let dajejo poseben poudarek ponudbi slovenske hrane, svežega mesa, lokalnega sadja in zelenjave, tudi nepravilnih oblik, ki jih kupci poznajo pod imenom Naravno drugačni.
 
"Vedno smo ponosni, ko v naših trgovinah dobijo priložnost mladi, inovativni slovenski pridelovalci ali proizvajalci hrane, ki navdušujejo s svojo ponudbo in izvirnostjo. Takšen potencial smo prepoznali v izdelkih Matica Vizjaka in želimo si, da bodo njihovo kakovost in domačnost spoznali tudi naši kupci," še poudarjajo v Tušu.
 
Tuševa zvezdica dijakom iz Celja za vegetarijanski krožnik

Dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Celje so na finalu tekmovanja Tuševa zvezdica svoj domači kraj Šmarje pri Jelšah ovekovečili v zgodbi in mu dali okus – skladen, aromatičen in prepričljiv. Krožnika Zakladi šmarskih njiv in slaščica Šmarski šmorn z zakladi narave sta prepričala strogo strokovno žirijo pod vodstvom Tomaža Vozlja, ki je celjske dijake okitila z zlatom. Prvič od začetka vse bolj prepoznavnega tekmovanja Tuševa zvezdica je zmagal vegetarijanski krožnik.


Nazaj
 


 
 
 
back to top