IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Slovenija: Turistične kmetije po omilitvi ukrepov spet čakajo goste

14.05.2020
Epidemija novega koronavirusa bo zagotovo vplivala tudi na preživljanje počitnic. Bolj kot množični turizem bodo zanimivi manjši ponudniki, večji pomen bo na stiku z naravo in lokalno pridelani hrani, je prepričana kmetijska ministrica Aleksandra Pivec.

Vse to pa nudijo turistične kmetije. Teh je Sloveniji približno 900 in ob sproščanju vladnih ukrepov spet vabijo na obisk.

Predsednik Združenja turističnih kmetij Slovenije Matija Vimpolšek pravi, da je preživljanje časa na kmetijah bolj varno, saj imajo manjše nastanitvene zmogljivosti, zato tam ni gneče in je lažje ohranjati socialno distanco.

To področje turizma je po besedah ministrice že pred krizo imelo veliko perspektivo. Gre namreč za turistični produkt, ki odraža vse tisto, kar Slovenija oglaša kot cilje svojega turizma, to je zeleno, naravno, aktivno in zdravo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top