IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |  Carrefour zabeležil rekordno četrtletje  |  Nova Aroma v Podgorici bo odprta "non-stop"  |  Aldi na Otoku odprl svojo 900. prodajalno  |  Lidl podaljšuje prijave za najboljše slovenske mlade vinarje  |  1001 Cvet še naprej uradni čaj alpskih smučarjev in smučark  |  TZS:"Potrebna bo pomoč vlade"  |  Odštevanje do jutrišnje spletne FMCG konference uredništva InStore Srbije  |  Oblasti odobrile uporabo spornega herbicida Dicamba  |   ||
   

Nizozemska: Tudi Heineken se podaja v kategorijo Hard Seltzerjev

24.09.2020
Heineken sporoča, da se podaja v kategorijo gaziranih osvežilnih pijač z dodatkom alkohola. Blagovno znamko so pri nizozemskem velikanu poimenovali Pure Piraña, za začetek pa jo bodo ponudili le v Mehiki in na Novi Zelandiji.
 

 
 
S tem Heineken vstopa v kategorijo Hard Seltzer, vse bolj priljubljene pijače med mladimi in tudi nekoliko starejšimi. Če poenostavimo, Hard Seltzer je mešanica mineralne vode in naravnega sadnega soka ter ravno pravega odmerka žgane pijače (5 odstotkov alkohola).
 
Pijačo Pure Piraña bo nizozemski koncern na omenjenih trgih ponudil v devetih različnih okusih. Izdelek v 330-mililitrski pločevinki ima manj kot 100 kalorij. V Mehiki ga bo Heineken prodajal z okusi granatnega jabolka, breskve in rdečega sadja, na Novi Zelandiji pa z okusoma maline in limete. V načrtu je tudi širitev na ostale trge.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top