IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Velika Britanija: Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen

25.03.2019
Ob prestavljanju dogovora za dokončen odhod iz Evropske skupnosti, so prebivalci Velike Britanije vse bolj skeptični glede gospodarskega položaja države. 
 
 
 
 
Okoli 74 odstotkov britanskih kupcev meni, da se bodo cene hrane in pijače, po odhodu Velike Britanije iz EU, zagotovo zvišale. Četrtina tako mislečih pravi, da se bo cena živilom povečala celo drastično, je pokazala študija raziskovalne hiše HIM.
 
Ta vsebuje mnenje okoli 1000 britanskih kupcev, ki jih je agencija izpraševala na začetku marca. Raziskava je pokazala, da so bolj zaskrbljeni glede cen predvsem starejši, kar 37 odstotkov Škotov pa meni, da se bodo cene povzpele na visoko, redko videno raven.
 
Večina (64 %) svojih nakupovalnih navad zaradi premikov ne namerava spremeniti, 13 odstotkov pa je odgovorilo, da si bodo v nekaterih kategorijah, npr. konzervirane hrane, testenin, čaja in čistil, že sedaj nabrali zaloge, 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top