IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || Danes ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |   ||
   

Kitajska: Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev

23.08.2019
Kitajska je že pred časom na široko odprla vrata tujim trgovinskim verigam, a zdaj se dogaja tam marsikaj...
 
 
V najštevilčnejši državi na svetu je tako prve trgovine že odprl nemški Aldi, medtem ko francoski Carrefour že najavlja odhod in prodajo svojih hipermarketov in trgovin. Carrefour je na Kitajsko vstopil leta 1995 in je imel tam 210 hipermaketov ter 24 trgovin, katerih 80 % je že prodal lokalnemu Suning.com, ki ima 8881 trgovin v več kot 700 mestih. 
 
Enako s svojimi 93 objekti namerava storiti nemški Metro AG. Celo največji britanski igralec Tesco in svetovna številka 1 Walmart sta na Kitajskem domačim kupcem prodala dober del svojih operacij.  Po drugi strani pa navkljub politični napetosti med državama Američani vstopajo s Costcom, ki na Kitajskem načrtuje odprtje prve trgovine. 
 
Ameriški spletni velikan Amazon pa po drugi strani tam namerava ukiniti svojo prodajo in to verjetno tudi zaradi velike konkurence domačega giganta Alibabe. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top