IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 14.08.2018 || V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |  Spar bo do konca leta odprl še 80 objektov  |  Odprta prva Ideina prodajalna v Plavu  |  Rakuten v prvem polletju zabeležil 60-odstotno rast dobička  |  Nov način pakiranja banan v E-martu  |  Mladi kmetje - osrednja tema letošnjih okroglih miz MKGP na sejmu Agra  |  Medena zmaga na Agri Petru Kolarju s Ptujske Gore  |   ||
   

Slovenija: Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih

16.01.2018
iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016.
 
 
Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.
 
iPROMovi podatki o prikazanih oglasih za leto 2017 kažejo, da je rast prikazanih oglasov zaslediti v vseh panogah. iPROM število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005. Lani so tako neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki z iPROMovo infrastrukturo za digitalno oglaševanje izvedli 15.103 oglaševalske akcije, ker je 16,20 odstotka več kot leta 2016, s 46.106 različnimi oglasnimi sporočili, kar je 15,12 odstotka več kot predlani.
 
V letu 2017 se je na prvo mesto prvič uvrstila panoga trgovina s 17,05 odstotka vseh prikazanih oglasov in tako zabeležila rast za 5,57 odstotne točke. Drugo mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi v preteklem letu zasedla panoga zabava in prosti čas, in sicer z 12,69 odstotka prikazanih oglasov, medtem ko se je v letu 2017 panoga avtomobilizem, ki je bila vodilna panoga na področju prikazanih oglasov v letu 2016, z 12,16 odstotka prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto.
 
 
 
Večje število prikazov oglasov v digitalnih medijih iPROM beleži v panogi telekomunikacije, ki se je predlani uvrstila na sedmo mesto s približno 87-odstotno rastjo deleža vseh prikazanih oglasov glede na leto 2016. 
 
"Podatki družbe iPROM za preteklo leto potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki v Sloveniji poteka pod okriljem organizacije IAB, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema približno četrtino proračunov, namenjenih za oglaševanje," je ob predstavitvi rezultatov povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top