IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.10.2018 || Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |   Še 6 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih

16.01.2018
iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016.
 
 
Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.
 
iPROMovi podatki o prikazanih oglasih za leto 2017 kažejo, da je rast prikazanih oglasov zaslediti v vseh panogah. iPROM število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005. Lani so tako neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki z iPROMovo infrastrukturo za digitalno oglaševanje izvedli 15.103 oglaševalske akcije, ker je 16,20 odstotka več kot leta 2016, s 46.106 različnimi oglasnimi sporočili, kar je 15,12 odstotka več kot predlani.
 
V letu 2017 se je na prvo mesto prvič uvrstila panoga trgovina s 17,05 odstotka vseh prikazanih oglasov in tako zabeležila rast za 5,57 odstotne točke. Drugo mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi v preteklem letu zasedla panoga zabava in prosti čas, in sicer z 12,69 odstotka prikazanih oglasov, medtem ko se je v letu 2017 panoga avtomobilizem, ki je bila vodilna panoga na področju prikazanih oglasov v letu 2016, z 12,16 odstotka prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto.
 
 
 
Večje število prikazov oglasov v digitalnih medijih iPROM beleži v panogi telekomunikacije, ki se je predlani uvrstila na sedmo mesto s približno 87-odstotno rastjo deleža vseh prikazanih oglasov glede na leto 2016. 
 
"Podatki družbe iPROM za preteklo leto potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki v Sloveniji poteka pod okriljem organizacije IAB, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema približno četrtino proračunov, namenjenih za oglaševanje," je ob predstavitvi rezultatov povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top